Trek FX+ 7 to wyjątkowo lekki, cichy i wysmakowany rower miejski wytworzony z myślą o odwiedzaniu miejskiej zieleni i produktywnych dojazdach do pracy. Dodająca pewności geometria i elegancka rama współpracuje z nieznacznym, cichym i pracującym niewiarygodnie płynnie silnikiem TQ, który dodaje mocy gwarantując nad wyraz naturalne wspomaganie. Jest gotowy na wszystko, a to dzięki lekkiemu widelcowi z włókna węglowego, zaimplementowanym lampkom przednim i tylnym, hydraulicznym hamulcom tarczowym oraz skrupulatnej zmianie biegów Shimano CUES. Trek FX+ 7 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz wygodnie dojeżdżać do pracy na rowerze elektrycznym, który nie wygląda, nie brzmi i nie jeździ jak elektryczny. Szukasz cichego wspomagania, które bezproblemowo pokona obfite wzgórza bez wybijania Cię z rytmu. Niezależnie od tego, czy mówimy o prowadzeniu, czy też o przewożeniu bagażu, masa się liczy, więc szukasz roweru elektrycznego o najniższej osiągalnej masie, bez uszczerbku na szybkości i mocy. Użyte technologie szykowna rama Alpha Platinum Aluminium z widelcem z włókna węglowego. Cichy i kompaktowy silnik TQ HPR50 (50 Nm/250 W) o szybkości wspomagania do 25 km/h, akumulator 360 Wh i zaimplementowany wyświetlacz LED. Sprawna zmiana biegów z 10-biegowym napędem Shimano CUES U6000, potężne hydrauliczne hamulce tarczowe i koła 700c z przyczepnymi oponami 40 mm. Ponadto ma wszystkie elementy potrzebne na dojazdy do pracy, takie jak wbudowane lampki przednie i tylne, nóżkę i bagażnik tylny zgodny z systemem MIK. Jaki jest FX? Wymuskany. Lekkość. Cichy. FX+ 7 to szykowny miejski rower elektryczny tworzony z myślą o wtopieniu się w otoczenie i zaopatrzony we wspomaganie pracujące tak płynnie, że łatwo o nim zapomnieć. Dzięki lekkiej konstrukcji nie tylko z łatwością go przechowywać, ale też prowadzi się w wyjątkowo naturalny, instynktowny i komfortowy sposób. Wyekwipowany jest także we wszystko potrzebne na dojazdy do pracy. Dlaczego pokochasz Treka FX Plus Wsiadasz na rower, który nie tylko idealnie wygląda, lecz też jeździ jak marzenie, dzięki cichemu i naturalnemu wspomaganiu Silnik TQ HPR50 jest lekki, kompaktowy, cichy i zapewnia jakże pomocną na stromych podjazdach moc Rama z Alpha Platinum Aluminium gromadzi elegancko przewody i akumulator, a akumulator można łatwo wyjąć na czas podróży lub przechowywania intuicyjny system sterowania i wygodny zastosowany wyświetlacz czynią przełączanie pomiędzy trybami i przeglądanie danych z jazdy błahostką Jest od razu gotowy do jazdy, dzięki zastosowanym lampkom przednim i tylnym, nóżce i bagażnikowi tylnemu MIK Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, wyjmowany akumulator, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki Widelec FX Carbon, hidden fender mounts, flat mount disc, internal routing, 100x12 thru axle Koła Piasta przednia Formula ze stopu aluminium, pod tarczę centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Oś przelotowa Bontrager Switch Obręcz Bontrager Paradigm, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, czarne Opona Bontrager H2 Hard Case Lite, stopka z drutu, 30 tpi, 700 x 40 mm Maks. Rozmiar opon 700 x 42 mm System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka Shimano U6000, 10-rzędowa Przerzutka tylna Shimano CUES U6000 GS Korba Mechanizm korbowy ProWheel Alloy, 46T zębatka przednia wąska/duża, ramię 170 mm ISIS Spline Kaseta Shimano CUES LG400, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa Łańcuch Shimano LG500, 9/10/11 biegów Pedał Pedały Bontrager City Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T części Siodełko Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 165 mm Sztyca Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 31,6 mm, przesunięcie 8 mm, 400 mm długości Kierownica i wspornik (zintegrowane) wymiar: S, M Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager, rzeczywisty wznios kierownicy 15 mm, szerokość 640 mm, wznios mostka 0 poziomów, rzeczywista długość mostka 90 mm wymiar: L, XL Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager, rzeczywisty wznios kierownicy 15 mm, szerokość 680 mm, wznios mostka 0 stopni, rzeczywista długość mostka 90 mm Chwyty Bontrager Satellite Elite, ze stopu aluminium, z obejmą Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia RS600, zacisk RS405 Tarcza hamulcowa wymiar: S, M, L, XL Shimano RT-MT800, centerlock, 180mm rozmiar: S, M, L, XL Shimano EM810, centerlock, 160 mm wymiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu Akcesoria Oświetlenie rozmiar: S, M, L, XL Spanninga GLOW XE dla roweru elektrycznego wymiar: S, M, L,...