Trek Madone SLR 7 Gen 8 to nad wyraz aerodynamiczny i lekki rower szosowy wytworzony do ścigania. Jego rama z włókna węglowego OCLV Seri 900 jest nie tylko aerodynamiczna, lecz także wyjątkowo lekka, a więc genialna na niezwłoczne podjazdy. Dzięki lekkiej technice IsoFlow zaimplementowanej w ramę model Madone nie poświęca komfortu na rzecz prędkości. Aby zapewnić każdą możliwą przewagę aero, Madone SLR zaopatrzony jest w aerodynamiczne bidony i koszyki bidonu RSL, które dodatkowo ograniczają opory. Ta maszyna wyposażona jest w napęd Shimano Ultegra Di2, koła z włókna węglowego i jednoczęściową aerodynamiczną kierownicę/mostek Trek RSL. Trek Madone SLR 7 Gen 8 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to kwintesencja Twojego życia i szukasz roweru nieprzeciętnie łączącego lekkość, aerodynamikę i wygodę. Interesuje Cię rama wagi piórkowej bez żadnych kompromisów, z aerodynamicznymi kształtami rurek i zapewniającą komfort technologią IsoFlow. Wyniki mają znaczenie i chcesz naszego najwyższej klasy włókna węglowego, kół bezdętkowych z włókna węglowego, a także możliwości dobrania pracy napędu Shimano Ultegra Di2. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV kolekcji 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią gwarantującą komfort IsoFlow, a ponadto aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Grupa 2x12 Shimano Ultegra Di2 momentalną zmianę biegów i pełne możliwości dobrania do potrzeb. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu znajdziesz część zamienną zawsze i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus Pro 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 7 Gen 8 to niewiarygodnie lekki i aerodynamiczny rower szosowy, który radośnie dotrzyma Ci tempa w trakcie wyścigów. Wyprodukowany jest z naszego najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV serii 900, które ogranicza masę do minimum bez uszczerbku na responsywnym i komfortowym zachowaniu tego sztywnego materiału. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 7 przełomowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru wykonany jest z najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV linii 900 – zniewalająco lekkiego, niesprężystego w kluczowych punktach i pochłaniającego trafnie nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa efektywność, dzięki temu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z niezwłocznej i skrupulatnej zmiany biegów, którą można w pełni dopasować, dzięki zaimplementowaniu Shimano Ultegra Di2 Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL polepszają wydajność całego roweru i dają uzupełniające korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku ułatwia montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów przypasowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML - 7.31 kg / 16.12 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z przewodem do ładowania Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. Zębatka 34T Korba rozmiar: XS, S Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości wymiar: M Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości wymiar: ML, L Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości wymiar: XL Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8101, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Pirelli P Zero Race, 120 TPI, technika bezdętkowa, 700 x 28 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Wymiar opon 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły odnajdziesz w instrukcji) części Siodełko wymiar: XS, S...