Trek Madone SLR 9 AXS Gen 8 powstał z myślą o pełnej dominacji na drogach z lekką masą i aerodynamiką w równych dawkach. Wytworzony jest naszego najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV kolekcji 900, które jest nie tylko szalenie lekkie, ale też pozwala na zastosowanie aerodynamicznych kształtów rewelacyjnych na momentalne zjazdy i proste. Dzięki lekkiej technice IsoFlow model Madone nie poświęca komfortu na rzecz prędkości. Ta wersja jest gotowa na podium, dzięki najwyższej klasy napędowi SRAM RED AXS, kołom z włókna węglowego, aerodynamicznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Trek RSL oraz aerodynamicznym bidonom i koszykom RSL dla uzupełniającego ograniczenia oporów. Trek Madone SLR 9 AXS Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to Twoje całe życie i szukasz naszego najlepszego roweru szosowego w historii. Chcesz podbijać trasy z trójcą produktywności – aerodynamiką, komfortem i niską masą. Ochoczo wydasz więcej na elementy, które są tego warte, na przykład najwyższej klasy włókno węglowe, najkorzystniejszą specyfikację części i detale zapewniające przewagę w trakcie wyścigów. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV linii 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią zapewniającą komfort IsoFlow, a ponadto aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Najnowszy napęd SRAM, superlekki RED AXS E1 i miernik mocy umożliwiający treningi podparte twardymi danymi. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu wynajdziesz część zamienną zawsze i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do konstrukcji bezdętkowego Bontrager Aeolus RSL 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 9 AXS Gen 8 to nasz najlżejszy, najszczególniej aerodynamiczny i najwydajniejszy Madone gotowy prezentować osiągi roweru najwyższej klasy zawsze i wszędzie. Stworzony jest z wyjątkowo lekkiego włókna węglowego OCLV linii 900 znakomitego do frunięcia na podjazdach, z aerodynamicznym kształtem rur wchodzącymi w wiatr jak nóż w masło w trakcie zjazdów, a także technologii komfortu IsoFlow, dzięki której będziesz za każdym razem czuć się jak młody bóg. Najlepsze z najkorzystniejszych elementów bez jakichkolwiek kompromisów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 9 AXS gen 8 bezprecedensowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru stworzony jest z najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV linii 900 – oszałamiająco lekkiego, niesprężystego w kluczowych punktach i pochłaniającego odpowiednio nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa produktywność, dzięki temu możesz pędzić równocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z precyzyjnej zmiany biegów najlżejszego napędu SRAM, czyli sterowanego bezprzewodowo RED AXS E1, a dodatkowo z wyjątkowo starannego miernika mocy pozwalającego lepiej zastosować treningi Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL polepszają sprawność całego roweru i dają uzupełniające korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku usprawnia montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów dostosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML – 7,00 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED AXS E1 Przerzutka przednia SRAM RED AXS E1, mocowanie bezpośrednio na ramie Przerzutka tylna SRAM RED AXS E1, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: XS, S SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 165 mm wymiar: M SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 170 mm wymiar: ML, L SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 172,5 mm wymiar: XL SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 175 mm Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM RED XG-1290 XG-1290, 10-33, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED E1, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne rozmiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm wymiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV,...