Trek Madone SLR 9 AXS Gen 8 powstał z myślą o pełnej dominacji na drogach z lekką masą i aerodynamiką w równych dawkach. Wyprodukowany jest naszego najlepszego włókna węglowego OCLV linii 900, które jest nie tylko szalenie lekkie, lecz też umożliwia zastosowanie aerodynamicznych kształtów świetnych na niezwłoczne zjazdy i proste. Dzięki lekkiej technice IsoFlow model Madone nie poświęca komfortu na rzecz szybkości. Ta wersja jest gotowa na podium, dzięki najwyższej klasy napędowi SRAM RED AXS, kołom z włókna węglowego, aerodynamicznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Trek RSL oraz aerodynamicznym bidonom i koszykom RSL dla uzupełniającego ograniczenia oporów. Trek Madone SLR 9 AXS Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to Twoje całe życie i szukasz naszego najkorzystniejszego roweru szosowego w historii. Chcesz podbijać trasy z trójcą skuteczności – aerodynamiką, komfortem i niską masą. Ochoczo wydasz więcej na komponenty, które są tego warte, na przykład najwyższej klasy włókno węglowe, najlepszą specyfikację części i szczegóły gwarantujące przewagę w trakcie wyścigów. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najkorzystniejszego włókna węglowego, OCLV serii 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią gwarantującą komfort IsoFlow, a na dodatek aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Najnowszy napęd SRAM, superlekki RED AXS E1 i miernik mocy umożliwiający treningi podparte twardymi danymi. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu znajdziesz część zamienną za każdym razem i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do konstrukcji bezdętkowego Bontrager Aeolus RSL 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 9 AXS Gen 8 to nasz najlżejszy, najmocniej aerodynamiczny i najwydajniejszy Madone gotowy prezentować osiągi roweru najwyższej klasy zawsze i wszędzie. Wytworzony jest z wyjątkowo lekkiego włókna węglowego OCLV serii 900 nieprzeciętnego do frunięcia na podjazdach, z aerodynamicznym kształtem rur wchodzącymi w wiatr jak nóż w masło w trakcie zjazdów oraz technologii komfortu IsoFlow, dzięki której będziesz za każdym razem czuć się jak młody bóg. Najkorzystniejsze z najkorzystniejszych składników bez jakichkolwiek kompromisów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 9 AXS gen 8 rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru wyprodukowany jest z najlepszego włókna węglowego OCLV linii 900 – olśniewająco lekkiego, niesprężystego w kluczowych punktach i pochłaniającego odpowiednio nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa sprawność, dzięki temu możesz pędzić równocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z skrupulatnej zmiany biegów najlżejszego napędu SRAM, czyli sterowanego bezprzewodowo RED AXS E1, a dodatkowo z wyjątkowo skrupulatnego miernika mocy pozwalającego lepiej wykorzystać treningi Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL poprawiają sprawność całego roweru i dają uzupełniające korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku upraszcza montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów przystosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML – 7,00 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED AXS E1 Przerzutka przednia SRAM RED AXS E1, mocowanie bezpośrednio na ramie Przerzutka tylna SRAM RED AXS E1, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: XS, S SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 165 mm wymiar: M SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 170 mm rozmiar: ML, L SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 172,5 mm rozmiar: XL SRAM RED AXS E1, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 175 mm Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM RED XG-1290 XG-1290, 10-33, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED E1, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne wymiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm rozmiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV,...