Trek Rail+ 8 to aluminiowy rower elektryczny enduro, który ma wszystko, czego potrzebujesz na obfite przygody. Wyekwipowany jest w napęd Bosch Performance CX o pełnej mocy wspomagania zezwalający kręcić okrążenie po okrążeniu, a ogromny akumulator dba o zasilanie.
Dzięki 160 mm skoku zawieszenia przedniego i tylnego Rail+ radzi sobie wzorowo na nieprzystępnych odcinkach, a dostosowywana geometria pozwala przypasować maszynę do Twoich potrzeb. Trek Rail+ 8 jest dla Ciebie, jeśli...
Szukasz roweru, który zapewni maksimum radości i z chęcią odkryje z Tobą bezdroża, czy także zmierzy z dodatkowym okrążeniem czy dwoma toru. Ci trzeba efektywności roweru enduro koniecznej do zjazdów po nieprzystępnych, zakręconych trasach, a równocześnie uwielbiasz poczucie, gdy wspomaganie o pełnej mocy wwozi Cię z łatwością na górę po kolejną dawkę emocji Użyte technologie Rama z Alpha Platinum Aluminium z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB 2.0 o obszerności 800 Wh.
Widelec amortyzowany o skoku 160 mm RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, a z tyłu damper RockShox Deluxe Select+ RT. To wszystko dopełnia 12-biegowy napęd złożony z grup Shimano XT i SLX, regulowana sztyca podsiodłowa, koła Bontrager Line Comp 30 dostosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano.
Jaki jest Rail? Rail + 8 to e-MTB enduro produkowany do sporych przygód. Ma sprawną, regulowaną geometrię i obfity akumulator i potężny silnik, z którymi dotrzesz gdziekolwiek zechcesz. Usprawniony napęd równoważy cenę i skuteczność, dzięki temu dostajesz maszynę gotową na wszystko.
Dlaczego pokochasz Treka Rail + 8 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki szerokiemu skokowi zawieszenia i mocy potrzebnym na obfite wyprawy pośród szczytów lub kolejne okrążenia tras enduro mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach Możesz dostosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji obszerny akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh zapewnia energię na mocne kilometry i możliwy jest jego prędki demontaż na czas podróży albo przechowywania Jest zgodny z akumulatorem dodatkowym Bosch PowerMore gotowym na jeszcze dłuższe przygody Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 65 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Comp 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.
rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Ładowarka Bosch kanon 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks.
wielkość zębatki 1x: 36T elementy Siodełko Bontrager Verse P3, szyny stalowe Sztyca rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 410 mm długości rozmiar: M Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości rozmiar: L, XL Bontrager Line Dropper, 200mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9mm, 515mm długości Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager...