Trek Rail 9 GX gen 2 z wymienioną ramą na karbonową z modelu 9.8 Trek Rail 9 to nasz topowy elektryczny rower górski z zawieszeniem o długim skoku. Zaopatrzony jest w zawieszenie i osprzęt zdolne poradzić sobie z najistotniej zakręconymi trasami enduro, a z nowym mocnym napędem Bosch podjedziesz na górę szybciej niżeli wydawałoby się realne. Trek Rail 9 GX jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz elektrycznego roweru górskiego o pokaźnym skoku, który da Ci solidny zastrzyk mocy, a równocześnie pozwoli zaatakować trudny technologicznie teren i znaczne skoki. Budżet asygnowany na ulepszenia chcesz wydać na lepiej pracujące zawieszenie i części z najwyższej półki. Użyte technologie solidna rama karbonowa ze zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, nad wyraz czuły widelec RockShox ZEB o 38 mm goleniach dolnych z szerokim zakresem regulacji, damper RockShox Super Deluxe z ulepszonym tłumikiem Thru Shaft oraz najnowszy system Bosch Performance Line CX wspomagający do szybkości 25 km/h. Napęd SRAM GX Eagle z wielką zębatką o 52-zębach na podjazdy, a także 29-calowe koła Bontrager Line Comp 30 z wytrzymałymi oponami Bontrager SE6 Team Issue gotowe do montażu bezdętkowego, wraz z uszczelniaczem. Jaki jest Rail 9 GX AXS? Najwyższy albuminowy model Rail wyposażyliśmy w komponenty z wyższej półki - zawieszenie, napęd, droper i nie tylko. Jeśli szukasz roweru e-MTB zaopatrzonego jak nasze najlepsze rowery o wielkim skoku dedykowane na szlak, który efektywnie pokonuje teren, możesz skończyć poszukiwania. Dlaczego pokochasz Treka Rail 9 System Trek ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda nieprzeciętnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zaimplementowaniu w ramie, można go z łatwością wyjąć bez zastosowania narzędzi, a w dodatku umożliwia montaż koszyka na bidon Silnik Bosch daje mnóstwo mocy na strome podjazdy, a równocześnie efektywność konieczną na cały dzień odkryć Kontroler oferuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist i inteligentny tryb e-MTB, który automatycznie dopasowuje odpowiednią moc do terenu W konstrukcji ramy użyliśmy identycznych rozwiązań technologicznych jak modelach Remedy i Slash jak regulowana geometria Mino Link, rura dolna Straight Shot poprawiająca sztywność i układ Active Braking Pivot (ABP) Specyfikacja technologiczna Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, korona zoptymalizowana dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie z Thru Shaft, 230x57,5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 170mm (580mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz informacje producenta System elektryczny Bateria Bosch PowerTube 625 Wh Ładowarka typowa ładowarka Bosch 4 A, 220-240 V Komputer Bosch Kiox z zabezpieczeniem antykradzieżowym Silnik Bosch Performance CX, magnezowa pokrywa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. Wspomagania Napęd Manetka SRAM GX Eagle, 12-rzędowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle Korba SRAM X1 1000, 34T, 165 mm długości Zębatka przednia SRAM X-SYNC 2, 34T, stop aluminium Kaseta SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T elementy Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm Sztyca rozmiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 31,6 mm, 340 mm długości rozmiar: M Sztyca dostosowywana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 31,6 mm, 440 mm długości wymiar: L, XL Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 31,6 mm, 480 mm długości Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szeroko...