Trek Speed Concept SLR 9 to aerodynamiczny rower triatlonowy z włókna węglowego zbudowany z myślą o najwyższych prędkościach i bezproblemowej integracji. Każda część tego roweru, od lekkiej aerodynamicznej ramy począwszy, a na wygładzającym trasę rozdzielaczu IsoSpeed i nowoczesnych systemach przechowywania przekąsek oraz napojów skończywszy, to efekt drobiazgowego podejścia do prac projektowych ukierunkowanych na ulepszenie Twoich rekordów, raz po razie. Trek Speed Concept SLR 9 jest dla Ciebie, jeśli... Za każdym razem dajesz z siebie wszystko i chcesz zbudować równie oddany temu celowi rower triathlonowy. Chcesz szalonej szybkości i aerodynamiki, sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano Dura-Ace zmieniającego przełożenia z niesamowitą precyzją oraz mnóstwa zaimplementowanych akcesoriów upraszczających nawodnienie i sięgnięcie po przekąski. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV linii 800, ograniczające opory powietrza kształty rur Kammtail Virtual Foil (KVF), aerodynamiczny karbonowy widelec Speed Concept, wygładzający drogę rozdzielacz IsoSpeed, zaimplementowany schowek na przekąski, napoje i zestaw naprawczy, sterowany bezprzewodowo 12-rzędowy napęd Shimano Dura-Ace, w pełni zintegrowana z mostkiem kierownica, siodełko triatlonowe Bontrager Hilo Pro Carbon dla trafnie zadziornej pozycji aerodynamicznej, niezawodne hamulce tarczowe i aerodynamiczne koła z włókna węglowego OCLV Bontrager Aeolus RSL 51. Jaki jest Speed Concept? Speed Concept to nieprzeciętne połączenie szybkości i inteligentnych rozwiązań. Prosta, przemyślana oraz wbudowane rozwiązania oszczędzają stresu w dzień wyścigu i pozwalają uzyskać najlepsze możliwe czasy w jeździe oraz przygotowują na sukces podczas biegu. Z modelem SLR 9 zyskują także Twoje osiągi, a to dzięki najwyższej grupie Shimano i wysokiej klasy kołom z włókna węglowego Bontrager. Dlaczego pokochasz Treka Speed Concept SLR 9 Z inteligentnie wbudowanym schowkiem na przekąski i napoje zachowanie sił bez opuszczania aerodynamicznej pozycji staje się znacznie łatwiejsze i bezstresowe. IsoSpeed w rurze górnej wygładza nierówności na trasie i wyekwipowany jest w pochłaniający wstrząsy elastomer, dzięki temu powraca w sposób płynny, kontrolowany i jednostajny. Prosta budowa, prosty transport: prędki montaż upraszcza podróżowanie na wyścigi Nowy bezprzewodowy napęd Dure-Ace Di2 proponuje szybszą, płynniejszą i bardziej sprawną zmianę przełożeń aniżeli kiedykolwiek wcześniej Stwórz go dla siebie: pełna możliwość konfiguracji dzięki Project One. Wybierz swój model. Wybierz swój kolor. Wybierz swoje części. Specyfikacja techniczna* Rama OCLV Carbon serii 800, zarys rur KVF (Kammtail Virtual Foil), T47 BB, zintegrowana skrytka rodzaju bento, zintegrowany schowek rury dolnej Widelec SC tworzony w pełni z włókna węglowego, zintegrowane hamulce i wspornik kierownicy przypasowanie ramy Triatlon Waga Waga M - 8.70 kg / 19.19 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z kablem do ładowania Napęd Manetka Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Dura-Ace, dźwignia R9180 Di2, zacisk R9270, tarcza 160 mm Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: S Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 170 mm długości wymiar: M, L Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 58T, 2x: 55/44 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R4 320, 700 x 25 mm Maks. Rozmiar opon 28mm z tyłu, 25mm z przodu części Siodełko Bontrager Hilo Pro Carbon Sztyca rozmiar: S Speed Concept SLR, przesunięcie 11,5 mm albo -20 mm, krótka długość rozmiar: M, L, XL Speed Concept SLR, przesunięcie 11,5 mm lub -20 mm, wysoka długość składnik kierownicy wymiar: S, M Speed Concept podstawa kierownicy 30 mm wymiar: S, M, L, XL Speed Concept podstawa kierownicy 45 mm rozmiar: S Speed Concept Wspornik przystawki kokpitu Bliski wymiar: M, L, XL Speed Concept Wspornik przystawki kokpitu przeciętny rozmiar: L, XL Speed Concept podstawa kierownicy 60 mm Kierownica i wspornik (zintegrowane) Speed Concept mid-rise bar/stem Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Superta...