Trek Supercaliber SLR 9.9 Flight Attendant Gen 2 to superlekki rower górski XC zaopatrzony w najwyższej klasy części doskonałe na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i wykonana z najwyższą skrupulatnością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki temu cieszysz się z niezbędnej Ci sztywności, a jednocześnie piórkowej masy. Wyposażony jest w widelec 110 mm i damper 80 mm IsoStrut z technologią Flight Attendant zapewniającą prędkość zupełnie gratis przez ciągłą regulację zawieszenia. Całości dopełniają koła z włókna węglowego, karbonowy kokpit i najlżejszy montowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM. Trek Supercaliber SLR 9.9 Flight Attendant jest dla Ciebie, jeśli... Absolutnie. Potrzeba. Prędkość. Szukasz najlżejszego i najszybszego roweru cross-country z technologiami sprawdzonymi na wyścigowych trasach na całym świecie. Chcesz frunąć po podjazdach i pędzić do mety zdając się na intuicję roweru i jego zawieszenie ze 110 mm skoku z przodu i 80 mm IsoStrut z tyłu z RockShox Flight Attendant. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najistotniej zaawansowany układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich. Użyte technologie Lekka jak piórko rama o progresywnej geometrii XC z włókna węglowego SLR OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Widelec amortyzowany o skoku 110 mm RockShox SID SL Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day, a także zawieszenie tylne o skoku 80 mm IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe, wszystko z technologią Flight Attendant. Superlekki, w pełni bezprzewodowy 12-biegowy elektroniczny napęd SRAM XX SL AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee RSL, zintegrowana kierownica/mostek z włókna węglowego Bontrager RSL, sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Ultimate. Jaki jest Supercaliber? Supercaliber SLR 9.9 Fight Attendant Gen 2 powstał z myślą o wyścigach i ma iście profesjonalne korzenie. Otrzymujesz naszą najkorzystniejszą ramę XC full suspension wręcz obładowaną karbonowymi komponentami oraz najlżejszą sterowaną bezprzewodowo grupę SRAM i zawieszenie RockShox Flight Attendant samoczynnie dostosowujące się do tego, gdzie i jak jeździsz, dzięki czemu zyskujesz bezpłatną prędkość. Dlaczego pokochasz Treka Supercaliber uzyskujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm z RockShox Flight Attendant oraz mniej agresywną geometrię wzorowo pokonującą korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC. Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie Z IsoStrut zyskujesz proste w regulacji, doskonale tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza efektywności podczas ostrych podjazdów Brak łączników piwotów obniża wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate z Flight Attendant i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX SL AXS zapewniają Ci prawdziwą przewagę konkurencyjną. Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe SLR OCLV Mountain, IsoStrut, uniwersalny hak UDH, 80 mm skoku Widelec RockShox SID SL Ultimate, tłumienie Flight Attendant Race Day, sprężyna DebonAir, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku Amortyzator Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, tłumienie Flight Attendant RL3 Maks. Kompatybilny skok widelca 120mm, min. 100mm Koła Koło przednie Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Pirelli Scorpion XC, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Team Edition Pro Wall, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,20" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,40", Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Przerzutka tylna SRAM XX SL Eagle AXS, wariant T Korba wymiar: S, M SRAM XX SL, Flight Attendant, DUB Wide, aluminiowa zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości wymiar: ML, L, XL SRAM XX SL, Flight Attendant, DUB Wide, aluminiowa zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 92 mm, PressFit Kaseta SRAM Eagle S-1299, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 38T, minimum 30T elementy Siodełko Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S RockShox Reverb AXS, 100 mm skoku, sterowanie bezprzewodow...