Trek Supercaliber SLR 9.9 XTR to superlekki rower górski XC z włókna węglowego wyposażony w najwyższej klasy części perfekcyjne na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i produkowana z najwyższą skrupulatnością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki temu cieszysz się z niezbędnej Ci sztywności, a równocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego wyekwipowany jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku, a także zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku, które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na produktywności pedałowania. Całości dopełniają koła z włókna węglowego, karbonowy kokpit i napęd Shimano XTR. Trek Supercaliber SLR 9.9 XTR jest dla Ciebie, jeśli... Celujesz w podium. Szukasz niesamowicie lekkiej, wyjątkowo efektywnej maszyny XC sprawdzonej w wyścigach na całym świecie. Chcesz pędzić po podjazdach, frunąć do mety i jechać komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej progresywny układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich. Użyte technologie Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego SLR OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Widelec Fox Factory 34 Step-Cast ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumikiem GRIP 2 o skoku 110 mm i blokadą skoku z manetki oraz zawieszenie tylne IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe o skoku 80 mm. Napęd 12-biegowy Shimano XTR, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee RSL, zintegrowana kokpit z włókna węglowego Bontrager RSL, sztyca dostosowywana Fox Transfer SL oraz hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XTR M9100. Jaki jest Supercaliber? Supercaliber SLR 9.9 XTR powstał z myślą o wyścigach i ma iście profesjonalne korzenie. Uzyskujesz naszą najwyższej klasy ramę full suspension do XC całkowitą części z włókna węglowego, a na dodatek najlżejszy gotowy na wyścigi napęd Shimano XTR. Dlaczego pokochasz Treka Supercaliber SLR 9.9 XTR otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm, a także mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC Dzięki niesamowicie lekkiej, niesprężystej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie Z IsoStrut zyskujesz nietrudne w regulacji, doskonale tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza efektywności w trakcie ostrych podjazdów Brak łączników piwotów obniża wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności Absolutnie najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany Fox Factory 34 z warstwą Kashima oraz napęd Shimano XTR gwarantują Ci przewagę w osiągach Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe SLR OCLV Mountain, IsoStrut, uniwersalny hak UDH, 80 mm skoku Widelec Fox Factory 34 Step-Cast, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie 2‑pozycyjne FIT4, podwójna zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powłoka Kashima, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 110 mm skoku Amortyzator Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, 2-pozycyjne tłumienie z manetką Maks. Kompatybilny skok widelca 120mm, min. 100mm Koła Koło przednie Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Pirelli Scorpion XC RC, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, Team Edition Pro Wall, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,40", Widelec: Patrz informacje producenta Napęd Manetka Shimano XTR M9100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XTR M9100, Shadow Plus, długi wózek, maks. Zębatka 51T Korba rozmiar: S, M E*thirteen TRS Race Carbon, oś 30 mm, zębatka aluminiowa 34T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości rozmiar: ML, L, XL E*thirteen TRS Race Carbon, oś 30 mm, zębatka aluminiowa 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu E*thirteen BB20-92 Kaseta Shimano XTR M9100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 38T, minimum 30T elementy Siodełko Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: S, M Fox Transfer SL, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm wymiar: ML, L Fox Transfer SL, 125 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm wymiar: XL Fox Transfer SL, skok 150 mm, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm Kierownica i wspornik (zintegrowane) wymiar: S, M, ML Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750...