• Producent: Trek
  • Kategoria: Pozostałe rowery i akcesoria
Top Fuel 9.9 XX AXS Gen 4 to superlekki i nad wyraz produktywny rower z włókna węglowego na szlaki wytwarzany do frunięcia na podjazdach i pokonywania niezliczonych kilometrów singletracku. Ta najwyższej klasy maszyna zapewnia potrzebną produktywność, dzięki kompletowi zawieszenia RockShox Ultimate (120 mm/130 mm) i najlżejszemu napędowi sterowanemu bezprzewodowo SRAM XX AXS, który pracuje płynnie i skutecznie, stanowczo pod obciążeniem. Całość dopełniają koła z włókna węglowego, dzięki którym maszyna jest lekka w każdym punkcie. Top Fuel 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz najkorzystniejszego roweru na szlaki z włókna węglowego na przygody all-mountain gwarantującego skuteczne podjazdy i wyekwipowanego w genialnie dobrane części. Nie masz oporów wydać trochę więcej, żeby korzystać z niewiarygodnie lekkiego sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM XX AXS, a usprawnione zawieszenie RockShox Ultimate uważasz za absolutnie konieczne. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z mocowaniem dampera Mino Link o 4 pozycjach do regulacji geometrii, a także stosunku skoku koła do skoku amortyzatora. Widelec RockShox Pike Ultimate o 130 mm skoku ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2, plus damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o 120 mm skoku z tyłu. Superlekki bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Ultimate, sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS i koła z włókna węglowego dopasowane do montażu bezdętkowego Bontrager Line Pro 30. Jaki jest Top Fuel? Kiedy szukasz najkorzystniejszej maszyny all-mountain z włókna węglowego, wybierz Top Fuel 9.9 XX AXS Gen 4. Superlekka rama z włókna węglowego, karbonowe koła i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX dają Ci wszystko, co niezbędne w terenie. Wisienka na torcie to czteropozycyjne mocowanie dolne dampera Mino Link pozwalające przejąć kontrolę nad geometrią i pracą zawieszenia. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel 9.9 XX Top Fuel Gen 4 łączy niewiarygodnie lekką konstrukcję, ulepszony schowek w ramie i szerszy zakres regulacji na najróżniejsze trasy i dla rozmaitych rowerzystów Dzięki zawieszeniu RockShox Ultimate o 120 mm skoku z tyłu i 130 mm z przodu, zagwarantuje zrównoważoną charakterystykę zapewniającą efektywność na podjazdach i zwinność na zjazdach Mino Link o czterech pozycjach ułatwia regulację geometrii i stosunku skoku zawieszenia do skoku koła w celu dostosowania do miejsca i sposobu jazdy Schowek w ramie z usprawnioną torbą BITS ułatwia przechowywanie narzędzi, dętek i przekąsek Można wprowadzić usprawnienia łatwiej niż kiedykolwiek, dzięki przestrzeni na widelce 140 mm i dampery o pokaźniejszym skoku do 130 mm, a do tego masz więcej przestrzeni na wyjątkowo długie sztyce dostosowywane Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zastosowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, aluminiowy łącznik wahacza, Mino Link 4-pozycyjny, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Pike Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185x50 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 140 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S Bontrager Gunnison RSL XT, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,40" wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Montrose RSL XT, dostosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Gunnison RSL XT, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Przerzutka tylna SRAM XX SL Eagle AXS, wariant T Korba SRAM XX Eagle, wariant T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, długość 170 mm Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe rowery i akcesoria