Top Fuel 9.9 XX AXS Gen 4 to superlekki i nad wyraz produktywny rower z włókna węglowego na szlaki wyprodukowany do frunięcia na podjazdach i pokonywania niezliczonych kilometrów singletracku. Ta najwyższej klasy maszyna zapewnia konieczną efektywność, dzięki kompletowi zawieszenia RockShox Ultimate (120 mm/130 mm) i najlżejszemu napędowi sterowanemu bezprzewodowo SRAM XX AXS, który pracuje płynnie i skutecznie, istotnie pod obciążeniem. Całość dopełniają koła z włókna węglowego, dzięki którym maszyna jest lekka w każdym punkcie. Top Fuel 9.9 XX jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz najlepszego roweru na szlaki z włókna węglowego na przygody all-mountain gwarantującego produktywne podjazdy i zaopatrzonego w nadzwyczajnie dostosowane komponenty. Nie masz oporów wydać trochę więcej, żeby korzystać z niewiarygodnie lekkiego sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM XX AXS, a usprawnione zawieszenie RockShox Ultimate uważasz za absolutnie niezbędne. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z mocowaniem dampera Mino Link o 4 pozycjach do regulacji geometrii i stosunku skoku koła do skoku amortyzatora. Widelec RockShox Pike Ultimate o 130 mm skoku ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2, plus damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o 120 mm skoku z tyłu. Superlekki bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Ultimate, sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS i koła z włókna węglowego dostosowane do konstrukcji bezdętkowego Bontrager Line Pro 30. Jaki jest Top Fuel? Kiedy szukasz najlepszej maszyny all-mountain z włókna węglowego, wybierz Top Fuel 9.9 XX AXS Gen 4. Superlekka rama z włókna węglowego, karbonowe koła i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX dają Ci wszystko, co potrzebne w terenie. Wisienka na torcie to czteropozycyjne mocowanie dolne dampera Mino Link zezwalające przejąć kontrolę nad geometrią i pracą zawieszenia. Dlaczego pokochasz Treka Top Fuel 9.9 XX Top Fuel Gen 4 łączy niewiarygodnie lekką konstrukcję, lepszy schowek w ramie i szerszy zakres regulacji na różne trasy i dla zróżnicowanych rowerzystów Dzięki zawieszeniu RockShox Ultimate o 120 mm skoku z tyłu i 130 mm z przodu, zapewnia jednostajną charakterystykę gwarantującą wydajność na podjazdach i zwinność na zjazdach Mino Link o czterech pozycjach usprawnia regulację geometrii i stosunku skoku zawieszenia do skoku koła w celu dobrania do miejsca i sposobu jazdy Schowek w ramie z usprawnioną torbą BITS upraszcza przechowywanie narzędzi, dętek i przekąsek Można wprowadzić usprawnienia łatwiej niż kiedykolwiek, dzięki przestrzeni na widelce 140 mm i dampery o obszerniejszym skoku do 130 mm, a do tego masz więcej przestrzeni na wyjątkowo długie sztyce dostosowywane Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zaimplementowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, aluminiowy łącznik wahacza, Mino Link 4-pozycyjny, ABP, Boost148, 120 mm skoku Widelec RockShox Pike Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 130 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185x50 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 140 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S Bontrager Gunnison RSL XT, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,40" wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Montrose RSL XT, dopasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Gunnison RSL XT, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Przerzutka tylna SRAM XX SL Eagle AXS, wariant T Korba SRAM XX Eagle, wariant T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, długość 170 mm Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta...