Próg zwalniający PW-40/M pakiet
Progi podrzutowe jako jedne z składników bezpieczeństwa ruchu drogowego znajdują zastosowanie w miejscach, w których konieczne jest ograniczenie prędkości pojazdów na drodze. Progi zwalniające ruch powinny być adekwatnie wcześnie oznakowane przez wykorzystanie pionowych znaków drogowych, oznajmiając poruszającego się po jezdni, parkingu itp. Użytkownika drogi o zaimplementowanym progu.
zastosowanie: na jezdniach, drogach publicznych, drogach osiedlowych i wewnętrznych, na parkingach, w halach garażowych, przy galeriach handlowych, na stacjach benzynowych, w pobliżu budynków praktyczności publicznej, szkół itp.
wykonane są z chemoutwardzalnych mas zapewniających ich wysoką jakość oraz solidność. Próg pw40m składa się z dwóch końcowych komponentów w odcieniu czarnym oraz elementów środkowych w kolorystyce żółto-czarnej. Moduły środkowe posiadają naprzemienne żółto-czarne pasy. Elementy progów wyekwipowane są w dodatku w komponenty odblaskowe, dzięki którym widoczność progu podrzutowego jest idealna zarówno w dzień, jak i w warunkach ograniczonej widoczności.
Długość najazdowa progu to: 400 mm. Kompletny próg zwalniający pw-40m składa się z elementu początkowego/końcowego, a także elementów środkowych progów. Modułowe wykonanie daje
możliwość wykorzystania progu o wymaganej szerokości oraz jego przystępny transport. Dopełniające moduły środkowe powiększają szerokość progu o kolejne 50 cm.
składnik końcowy progu (ZPW-40) waży
3 kg i rozmiary
400x200x50 mm (długość, szerokość wysokość), natomiast pojedynczy
składnik środkowy (PW-40/M) ma wagę
10 kg i wymiary
400x500x50 mm. Każdy z części końcowych montowany jest na 2 punkty montażowe, środkowy zaś posiada 4 otwory dedykowane do montażu. Montaż progów co do zasady nie wymaga szczególnego przygotowania podłoża. Wykonuje się zwykle za pomocą trafnych kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi. Akcesoria montażowe nie znajdują się w komplecie. Oferujemy też zakup progu zwalniającego podrzutowego o długości najazdowej 40 cm w innej wersji wizualnej, niemniej o rozmiarach identycznych do powyższego progu.
artykuł ma wszelkie świadectwa dopuszczenia go do wykorzystywania w ruchu drogowym (DWU wydana na podstawie Krajowej Oceny technicznej). Więcej o
próg podrzutowy .