Próg zwalniający PW-40 zestaw
Progi zwalniające jako jedne z komponentów bezpieczeństwa ruchu drogowego znajdują użycie w miejscach, w których konieczne jest ograniczenie szybkości pojazdów na drodze. Progi zwalniające ruch powinny być trafnie wcześnie oznakowane przez użycie pionowych znaków drogowych, powiadamiając poruszającego się po jezdni, parkingu itp. Użytkownika drogi o zastosowanym progu.
użycie: na jezdniach, drogach publicznych, drogach osiedlowych i wewnętrznych, na parkingach, w halach garażowych, przy galeriach handlowych, na stacjach benzynowych, w pobliżu budynków praktyczności publicznej, szkół itp.
produkowane są z chemoutwardzalnych mas zapewniających ich wysoką jakość i wytrzymałość. Próg konstruowany jest przy pomocy składników w kolorach żółtym i czarnym., które należy mają elementy odblaskowe, dzięki którym widoczność progu podrzutowego jest świetna równocześnie w dzień, jak i w warunkach ograniczonej widoczności.
Długość najazdowa progu to: 400 mm. Kompletny próg składa się z elementu początkowego/końcowego, a także składników środkowych progów. Modułowe wykonanie daje
możliwość użycia progu o wymaganej szerokości oraz jego prosty transport. Uzupełniające moduły środkowe zwiększają szerokość progu o kolejne 50 cm.
komponent końcowy progu (ZPW-40) waży
3 kg, a także rozmiary
400x200x50 mm (długość, szerokość wysokość), natomiast pojedynczy
komponent środkowy (PW-40) ma wagę
8 kg i rozmiary
400x500x50 mm. Każdy z części końcowych montowany jest na 2 punkty montażowe, środkowy zaś ma 4 otwory przeznaczone do montażu. Montaż progów co do zasady nie wymaga szczególnego przygotowania podłoża. Wykonuje się głównie przy pomocy optymalnych kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi. Akcesoria montażowe nie znajdują się w komplecie.
artykuł ma wszelkie świadectwa dopuszczenia go do użytkowania w ruchu drogowym (DWU wydana na podstawie Krajowej Oceny technicznej). Więcej o
progi zwalniające .