Simmering 30x43x8 TC NBR
Simmeringi znajdują znaczne użycie jako uszczelnienia wałków obrotowych. Zbudowane są z korpusu elastomerowego (gumowego) umocnionego wkładem metalowym. Korpus połączony jest z wargą uszczelniającą, która dociskana jest w dodatku sprężyną, aby uzyskać wymaganą siłę promieniową, gwarantującą szczelność na styku z wałkiem.
Materiał: NBR
rodzaj zabudowy konstrukcyjnej:AO,A
Ciśnienie robocze pracy (MPa): ≤ 0,05
Temperatura pracy (°C): -30 do +105
Simmering jest odporny:
na węglowodory alifatyczne jak propan, benzyna czysta
na lekkie oleje opałowe i paliwa do silników wysokoprężnych
na niepalne ciecze hydrauliczne typu HSA, HSB (emulsje olejowo-wodne) i HSC mieszaniny poliglikolu z wodą
na rozcieńczone kwasy i zasady w niezbyt wysokich temperaturach
Simmering nie jest oporny:
na węglowodory aromatyczne i chlorowane np. Benzen, tri, tetra
na ciecze hydrauliczne typu HSD (oparte na poliestrach i węglowodorach chlorowanych)
nie jest oporny na płyny hamulcowe na bazie glikoli
zastosowanie min.
zestaw NAPRAWCZY KOŁA PRZÓD FIAT 126p STD LEWY/PRAWY
FIAT:
FIAT 126 (126_) 600, 17 KW, 594 CCM, 23PS, 1972/09->1977/06
FIAT 500 0.5 (110F), 13 KW, 499 CCM, 18PS, 1965/01->1975/12
FIAT 500 0.6, 13 KW, 594 CCM, 18PS, 1968/08->1976/01
FSO:
FSO 126P 0.6, 17 KW, 594 CCM, 23PS, 1972/09->1977/07