Dźwięk satysfakcji
Dzięki naszemu progresywnemu oprogramowaniu Engage+ połączenia przy użyciu Engage 40 są wyraźniejsze, a konsumenci cieszą się ogólnie udoskonalonym doświadczeniem. Mając do dyspozycji informacje połączeń w czasie rzeczywistym, interakcje stają się bardziej stanowcze i sprawne.
Ten komplet słuchawkowy został zaprojektowany z myślą o Tobie (nie ma za co). Jest lekki, ale wytrzymały. Komfortowy, a zarazem wysmakowany. Możesz go nosić poprzez cały dzień, niemal w ogóle go nie czując. Dzięki inteligentnemu systemowi mikrofonów, który sprawia, iż dźwięk jest wyraźniejszy niż kiedykolwiek, to najlepszy pakiet słuchawkowy, żeby zapewnić jak najkorzystniejszą obsługę klienta.
Przyszłościowe oprogramowanie
System, który potrafi analizować rozmowy na bieżąco? Poznaj przyszłościowy zestaw słuchawkowy dla centrów kontaktowych: Engage 40 z progresywnym oprogramowaniem Engage+.
Wyskakujące okienka pokazują informacje zwrotne na bieżąco, dzięki czemu możesz poprawić jakość rozmowy z klientem w trakcie jej trwania.
Engage+ gwarantuje wskazówki na żywo dotyczące czynników wpływających na obsługę klienta w trakcie rozmowy, w tym hałasu w tle, ciszy i utrudnień. 1
Wprowadzanie, coaching i utrzymywanie personelu staje się wyjątkowo proste, gdy wyraźne dane są przystępne na wyciągnięcie ręki, bo dzięki temu praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
zobacz cały obraz
Wiodący dostawcy usług monitorujących zintegrowali ze swoimi rozwiązaniami nasze nowoczesne informacje o połączeniach z Jabra Engage, a dzięki zapewnieniu bardziej szczegółowego obrazu doświadczeń klientów, rozwiązania te zyskują na wartości. Dane z oprogramowania Jabra informują o hałasie w tle, zakłóceniach i ciszy agentów w trakcie rozmów, co pozwala zidentyfikować określone problemy i podjąć kroki w celu ich poprawy.
Dzięki połączeniu tych rozwiązań można uzyskać dostęp do wizualnych pulpitów nawigacyjnych zapewniających wgląd w jakość dźwięku i wzorce rozmów, aby pomóc poprawić pracę agentów i wrażenia klientów podczas każdej rozmowy.
Podwójny mikrofon, podwójna satysfakcja
Jakość dźwięku może wpłynąć na sukces rozmowy. Dlatego wyposażyliśmy Engage 40 nie w jeden, a w dwa mikrofony: jeden pomoże Ci raz na za każdym razem polikwidować odgłosy otoczenia z rozmów, a drugi zapewni wyraźny głos, umożliwiając staranne przetwarzanie mowy na tekst.
ponadto dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu Engage+ nasza postępowa technologia mikrofonowa tworzy tak genialne warunki, że może pomóc w skróceniu średniego czasu obsługi połączeń.
Komfort agenta z zasady
Agent, któremu jest niewygodnie, to ryzyko niezręcznych rozmów, dlatego zaprojektowaliśmy Engage 40, by był tak wygodny, iż prawie go nie czuć. Waży zaledwie 45 g*, czyli jest nad wyraz lekki, a także ma wygięte nauszniki, które komfortowe dobranie.
Na nausznikach zestawu słuchawkowego umieściliśmy na dodatek postępowy wzór przypominający labirynt. Został on opracowany na podstawie badań przeprowadzonych wśród użytkowników i zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia nacisku na ucho, co pomoże Ci w pełnym komforcie zachować skupienie na potrzebach klienta.
wykonany z myślą o osiągalnych wypadkach
Niedbałe zdejmowanie pod koniec długiego dnia, przenoszenie z biurka na biurko, wrzucanie do torby życie zestawu słuchawkowego w centrum kontaktowym może być skomplikowane. Dlatego pracując nad Engage 40, staraliśmy się aby był maksymalnie konkretny. Przetestowaliśmy wszystko, od wysięgnika po niepodatność na uderzenia, i mamy pewność, że to nasz najistotniej wytrzymały i trwały pakiet słuchawkowy.
Łatwo jest wygłaszać śmiałe twierdzenia, ale po prostu jesteśmy tak pewni, iż Engage 40 wytrzyma próbę czasu i nawet niedbałe traktowanie, jakim poddawane są słuchawki, że dodaliśmy trzyletnią gwarancję na wszystkie zestawy słuchawkowe. Lekki, wyjątkowo wygodny i trwały ten pakiet słuchawkowy ma wszystko, czego potrzebujesz.
Łatwe słuchanie
progresywne głośniki i nowoczesne, doskonale dostosowane do kształtu ucha nauszniki izolujące od hałasu gwarantują,podczas rozmowy już nigdy nie umknie Ci żaden ważny szczegół (także nigdy nie będziesz prosić o mówienie głośniej, ani powtarzać tej samej danych 47 razy...).
Dzięki specjalnie zaprojektowanym głośnikom w Engage 40, zoptymalizowanym pod kątem zapewnienia wyraźnego dźwięku, użytkownicy posiadają mniej powodów do frustracji, a rozmowy stają się bardziej wydajne. W dodatku BalancedVoice nie tylko gwarantuje klarownie czysty dźwięk, lecz także samoczynnie zagwarantuje, iż połączenia przychodzące są wyjątkowo wyraźne kolejna użyteczna funkcja pomagająca zachować spokój podczas każdej rozmowy.
Troska o uszy
To filozofia stojąca za przełomową ochroną słuchu klasy fachowej zaimplementowaną w Engage 40. Dzięki Jabra SafeTone 2.0 możesz skoncentrować się na rozmowach, posiadając pewność, że Twój słuch jest broniony.
Wyposażyliśmy ten komplet słuchawkowy w niemało bezprecedensowych technologii ochrony słuchu:
Ochrona słuchu to nie tylko dodatek. To inwestycja na całe życie.
Twój nowy osobisty asystent
Wyobraź sobie pomocnika, który pomoże Ci wyraźniej słyszeć klientów i zoptymalizować dynamikę każdej rozmowy, dzięki temu możesz cieszyć się większą równowagą na długiej zmianie.
Engage 40 wykorzystuje nieszablonowy algorytm przetwarzania sygnału, BalancedVoice, by powstrzymać Cię przed ciągłym zwiększaniem głośności w trakcie połączeń i utrzymywać Cię w gotowości do rozmowy poprzez cały dzień. Zrelaksuj się, unikaj zmęczenia rozmowami i skup się na klientach o nic więcej nie musisz się już martwić.
Jednak to normalne, że my tak mówimy i właśnie dlatego o przetestowanie tej unikatowej technologii poprosiliśmy użytkowników takich jak Ty. Zgodnie stwierdzili, że głosy o wyższych tonach są wyraźniejsze i mowa jest łatwiejsza do wyodrębnienia z hałasu otoczenia, a jednocześnie ton dźwięku jest bardziej wyrównywany, dzięki temu wszystko brzmi przyjemniej dla uszu.
Wzorowa rozmowa
Z Engage 40 pełną kontrolę masz w zasięgu ręki. Możesz odbierać połączenia, wyciszać je i regulować głośność za pomocą kilku prostych dotknięć. Obsługa połączeń jeszcze nigdy nie była tak prosta.
dostosowywane przyciski na module obsługi połączeń można zjednoczyć z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), w tym Amazon Connect i Genesys, zyskując udoskonaloną wydajność. Przełączaj się pomiędzy ekranami platformy i kontroluj głośność przy pomocy programowalnych przycisków gwarantujących szybką obsługę połączeń.
Lepsza jakość połączeń z klientami nigdy nie była łatwiejsza do osiągnięcia.
Przyjaciele wszelkich
Łączenie się z klientami jest łatwe jak spacer po parku, gdy masz do dyspozycji Engage 40. Ten pakiet słuchawkowy działa ze wszystkimi wiodącymi platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), a do tego zapewnia zintegrowaną obsługę połączeń dla użytkowników Amazon Connect, Genesys Cloud CX i NICE CXone, jeśli jest stosowany z modułem obsługi połączeń.
Wybierając wariant UC z certyfikatami zgodności z Google Meet, Works With Chromebook i Zoom lub Microsoft Teams, możesz bez zbędnego stresu cieszyć się bezproblemowymi połączeniami z klientami na całym świecie. Trzymaj się blisko. Zachowaj kontrolę. Bądź w kontakcie.
Programowalne przyciski na module obsługi połączeń można zbratać z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), co proste wykonywanie rutynowych czynnoci takich jak dzwonienie do przełożonego po pomoc przy pomocy kilku prostych dotknięć.
Porozmawiamy później
Pożegnaj się z kosztownymi utrudnieniami w pracy, posiadając pakiet słuchawkowy Engage 40, który jasno wyznacza granice, oznajmiając innych, aby Ci nie przeszkadzać.
Czerwone światło aktywuje się automatycznie w trakcie połączenia, sygnalizując wszystkim w pobliżu, iż to nie jest najkorzystniejsza pora na pogawędkę, dzięki czemu możesz skoncentrować się na kliencie, a po skończonej rozmowie dać współpracownikom wyraźny sygnał o Twojej przystępności.