Burberry to pełnia brytyjskiego stylu, kryjąca w eleganckich trenczach symbol wykwintnia i pełnię prawidłowego, arystokratycznego smaku. Na kartach historii tej najsłynniejszej angielskiej marki najważniejszy rok datuje się na 1856, kiedy Thomas Burberry, 21-letni uczeń sukiennik otworzył skromny sklepik konfekcji w Basingstoke, Hampshire.
Pierwsze sukcesy przychodziły mu szybko, a zawdzięczał to unikatowej jakości tkanin i świetnemu wykonaniu swych projektów, zyskując grono szacownych , a także niezwykłą popularność wśród tamtejszej elity.
Kultowy emblemat kratki jest teraz jednym z najmocniej rozpoznawalnych symboli w świecie mody w pełni odzwierciedlając jej niezaprzeczalną świetność.Pierwsze pachnidła Burberry zostały wylansowane na rynku w 1981.
Orientalno-drzewny "Burberry for Men" stał się flagowym aromatem firmy. Dziesięć lat później pozostał zaprojektowany nad wyraz damski, świeży i delikatny, kwiatowo-pudrowy aromat "Society", który otrzymał prestiżową nagrodę FiFi.
Triumf aromatów Burberry to tradycyjny fason uosabiający równocześnie progresywny brytyjski szyk, o gustownym i zmysłowym charakterze łączącym postępowość i jakość.perfumy Burberry to szlachetne nuty owiane nutą tajemnicy.
producent Burberry zawsze zabiegała o stworzenie czegoś, co oszałamia wszystkie zmysły, o uchwycenie światła promienistej kobiecości w zapachu, namiętnego romansu, naturalnego błyskotliwa i żywej energii. Jako wszechobecna ikona wśród mody, Burberry doczekała się choćby rekomendacji od Rodziny Królewskiej.
Copyright © E-Glamour.pl