Coach Eau de Parfum jest rezultatem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami producenta. Stanowi olfaktoryczną interpretację innowacyjnego luksusu zakorzenionego w popularnej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku.
Podobnie jak skórzane akcesoria producenta, zapach ten jest ostateczny, nieśmiertelny, specyficzny. Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy.
To esencja kobiety firmy Coach. Damski, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla firmy Coach. Złoty kork przypomina zamek obrotowy, użytkowany w najsłynniejszych jej torebkach.
Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w odcieniu czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości firmy Coach, jest wygrawerowany na szklanym flakonie.