chwilowy brak towaru
W 1975 roku światem perfumiarstwa wstrząsnęło świeże odkrycie - legendarne perfumy domu mody Givenchy o nazwie gentleman. Nie przypominały one kłujących kieliszków do wina, które pojawiały się jeden po drugim na półkach sklepów z perfumami i podkreślały tylko jedną stronę męskiej twarzy.
Był to kompletnie nowy zapach, który odważył się ujawnić czułość, szarmanckość, łagodność i nienaganne wychowanie, które może mieć tylko prawdziwy pan. Givenchy gentleman eau de parfum to progresywna interpretacja tradycyjnych perfum.
Zapach śmiało deklaruje, że potrzeba prawdziwej odwagi, żeby być wyrafinowanym, zmysłowym i otwartym na świat. Jedno ze zdjęć reklamowych wykorzystanych przez markę do zaprezentowania perfum publiczności przedstawia pozornie brutalnego macho ukrywającego puszystego kociaka pod kurtką.
Trudno wyobrazić sobie lepszą wizualizację tego obrazu. Piramida perfum składa się z następujących etapów: czarny pieprz, który rozbrzmiewa na początku, symbolizuje zewnętrzną powłokę człow...