chwilowy brak towaru
Guess – amerykański sen. Amerykańska marka modowa Guess jest znana typowo z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu oraz z posiadania znacznego wpływu na panujące trendy. Dużym sukcesem cieszą się także lubiane dodatki, zegarki i biżuteria i pachnidła. Producent Guess pozostała założona w 1981 r. Przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. Przeprowadzili się do Kalifornii, aby spełnić swój amerykański sen. W latach 70. Zwrócili uwagę świata mody wykorzystywaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny. Projekty braci Marciano były na tyle nieprzemijalne, zmysłowe i wytworne, iż już na zawsze zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś firma Guess należy do tych najmocniej uznawanych na świecie, a jej komfortowa odzież i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są pomiędzy innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast producent łączona jest w głównej mierze z osobą Paris Hilton. Pierwsze perfumy firma Guess wprowadziła na rynek w latach 80. We współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. Rozgłos zyskały żeńskie pachnidła Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najmocniej znanych zapachów dla mężczyzn należą orzeźwiające, zmysłowe perfumy Guess Seductive Homme Blue. Pachnidła Guess stworzone są we współpracy z takimi perfumiarzami, jak Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner czy Bernard Ellena. Firma Guess prowadzi aktualnie dzialalność w ponad 80 krajach świata i wyróżnia się połączeniem amerykańskiego, zachodniego stylu z europejską wrażliwością. Jej produkty są symbolem młodzieńczego, sexy stylu życia pełnego przygód. W ciągu dziesięcioleci Guess pobudzał ludzi do marzeń dzięki swym kampaniom reklamowym, które uczyniły popularnymi mnóstwo do tej pory nieznanych osób. Filozofia firmy Guess mówi, że każdy może spełnić swój amerykański sen.