• Producent: Versace
  • Kategoria: Wody toaletowe dla mężczyzn
  • Pojemność: 50 ml

Versace Eros – kuszący mit Eros, grecki bóg miłości i syn Afrodyty, był inspiracją zapachu Versace Eros, który ukazał się na rynku w 2012 roku. Zapach ten nosi pełen namiętności mężczyzna, by uwodzić i pokazać swoją siłę i zmysłowość.

Versace Eros łączy tradycyjne męskie zapachy ze świeżymi elementami, wytwarzając piękny zapach dla mężczyzny, który wie, jak zastosować swój potencjał erotyczny. Liście mięty, skórka cytryny i zielone jabłko emanują na początku cytrusowym orzeźwiającym połączeniem zapachowym, które przyciąga uwagę w dyskretny sposób.

Po krótkim czasie uwalniają się esencje z bobu tonka i kwiatu geranium, wytwarzając kuszącą mieszanką w sercu Versace Eros ze składnikami afrodyzjaku, takimi jak żywica bursztynowa i wanilia. Drzewne nuty tego zapachu zapewnia drzewo cedrowe, wetiweria i mech dębowy, nadając mu intensywnie męski charakter.

Jeśli chcesz wykorzystać swoją męskość do uwodzenia – tak jak w starożytnym micie – to Versace Eros jest w sam raz dla Ciebie. Konwencjonalna buteleczka w tchnącym męskością turkusie, z głową Meduzy jako znakiem rozpoznawczym włoskiej elitarnej firmy, perfekcyjnie wyróżnia to twierdzenie.

Czysta męskość dzięki Versace Eros Projektant mody Gianni Versace, który zmarł w 1997 roku, położył kamień węgielny pod włoskie imperium mody w 1978 roku, odciskając na nim śródziemnomorskie piętno. Prowadzona od początku poprzez rodzeństwo Donatellę i Santo firma wie jak dotrzymać wierności korzeniom i zespoić piękno sztuki śródziemnomorskiej w całej swej okazałości z innowacyjnymi elementami.

Linia kosmetyków tej ekskluzywnej marki ponadto odzwierciedla tę zgodność. Fascynujące zapachy dla pań i genialnie zainscenizowane zapachy męskie Versace o dźwięcznych nazwach, takich jak Pour Homme, Blue Jeans czy Eau Fraiche, przenoszą w świat ekstrawaganckich przygód zapachowych.

Dzięki nowemu męskiemu zapachowi Versace Eros elitarna marka Versace znów stanęła na podium najbardziej luksusowych perfum na świecie. W błyskotliwej reklamie Versace Eros amerykański model Brian Shimansky triumfuje nad siłami natury.

Akcja dzieje się w czasach bogów, a on – z mięśniami ze stali – idzie poprzez grecką świątynię, przeciwstawiając się burzy i deszczowi, napinając łuk w uwodzącyej męskiej pozie. Jego nagi, muskularny tors okryty zapachem Versace Eros oznacza męską siłę, a strzała wycelowana w pochmurne niebo patos miłości.

Balsam po goleniu, dezodorant i żel pod prysznic stanowią rewelacyjne uzupełnienie, czyniąc z Versace Eros ekstrawagancką serię produktów do pielęgnacji skóry najwyższej klasy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody toaletowe dla mężczyzn