Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą wyszukane buty „Gino Rossi? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana producent soków „Kubuś ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych, a także zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc konieczna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest w głównej mierze do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swych firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja informacji statystycznych, a także szczególnie bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw. Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę ciekawą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
- Autorzy: Grzesiuk Aleksandra
- Ciężar: 0,33
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788375590053
- Języki: POLSKI
- Kod wydawcy: 31095
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 192
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2014
- wariant publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: CeDeWu
- Wysokość: 2