• Producent: CeDeWu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375560053
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Aleksandra Grzesiuk
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 197
  • Rok wydania: 2007
Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą wyszukane buty „Gino Rossi? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana producent soków „Kubuś ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych, a także zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc konieczna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest w głównej mierze do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swych firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja informacji statystycznych, a także szczególnie bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw. Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę ciekawą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
  • Autorzy: Grzesiuk Aleksandra
  • Ciężar: 0,33
  • Format: 17.0x24.0cm
  • ISBN: 9788375590053
  • Języki: POLSKI
  • Kod wydawcy: 31095
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 192
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2014
  • wariant publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: CeDeWu
  • Wysokość: 2

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia