Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi rozmiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk oraz związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany pozostał model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się osiągalne dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest asygnowana jednocześnie dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta, a także motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś posiada studium przeróżnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
ISBN: 9788380854277
Kod paskowy: 9788380854277
Autorzy: Skowron Łukasz, Gąsior Marcin
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 238
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka