• Producent: Poltext
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375612516
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Katarzyna Żądło
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Ilość stron: 274
  • Rok wydania: 2014
Książka pokazuje fundamentalną rolę zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego występowaniu na rynku kapitałowym. Ponadto omawia wpływ zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja z inwestorami) na wycenę przedsiębiorstwa. Książka ma charakter interdyscyplinarny: problematykę zaufania i komunikacji analizuje z perspektywy językoznawstwa, prakseologii, psychologii, socjologii, zarządzania i ekonomii - w kontekście współczesnego rynku kapitałowego. Na potrzeby pomiaru zaufania autorka stworzyła indeks zaufania do przedsiębiorstwa (IZ). Podając przykłady z rynku kapitałowego, ukazuje negatywne, a niekiedy wręcz dramatyczne skutki nieetycznej komunikacji największych światowych korporacji.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia