Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 99,99 zł. marki Cedewu Ocena produktu:

od 30,00 PLN

oszczędzasz do 51%

  • Producent: CeDeWu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381020145
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Monika Zajakowska
  • Wydawnictwo: CEDEWU
  • Ilość stron: 198
  • Rok wydania: 2017
Współczesny rynek, istotnie turbulentny i niejednokrotnie nieprzewidywalny, formuje obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału postępowego i marketingowego. Dyskusja na ten temat buduje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która pozostała podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.

skategoryzowane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy i marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują jednocześnie wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu progresywności współczesnych przedsiębiorstw.

Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być {pomocn|przydatn)a szerokiemu gronu odbiorców.

Podtytuł: Problemy - motywy - dylematy
ISBN: 9788381020145
Kod paskowy: 9788381020145
Redakcja: Zajkowska Monika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 198
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.324
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia