Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 99,99 zł. marki Cedewu
Ocena produktu:
od 30,00 PLN
oszczędzasz do 51%
- Producent: CeDeWu
- Kategoria: Biznes, ekonomia
- ISBN:
9788381020145
- Oprawa:
miękka
- Autor:
Monika Zajakowska
- Wydawnictwo:
CEDEWU
- Ilość stron:
198
- Rok wydania:
2017
Współczesny rynek, istotnie turbulentny i niejednokrotnie nieprzewidywalny, formuje obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału postępowego i marketingowego. Dyskusja na ten temat buduje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która pozostała podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.
skategoryzowane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy i marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują jednocześnie wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu progresywności współczesnych przedsiębiorstw.
Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być {pomocn|przydatn)a szerokiemu gronu odbiorców.
Podtytuł: Problemy - motywy - dylematy
ISBN: 9788381020145
Kod paskowy: 9788381020145
Redakcja: Zajkowska Monika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 198
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.324
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka