• Producent: C.H. Beck
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381985826
  • Oprawa: miękka
  • Wydawnictwo: C.H. Beck
  • Ilość stron: 142
  • Rok wydania: 2021

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.. Wizerunek-Relacje-Komunikacja - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki - opis książki: Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen i możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu.

Rozwinęły się na dodatek serwisy społecznościowe, które stały się pokaźnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu dobór problematyki uważam za bardzo optymalny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.

Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technice informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały równocześnie analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.

Przeprowadzona analiza została na dodatek zbogacona atrakcyjnymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu użycia nowych technice w hotelarstwie. (...) praca jest atrakcyjną publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury wyraźną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.

Dr. Hab. Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Książka,,Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich..

Wizerunek-Relacje-Komunikacja" - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia