Cedewu Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych Ocena produktu:

od 25,50 PLN

oszczędzasz do 38%

  • Producent: CeDeWu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375564860
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Marcin Ślepko
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 246
  • Rok wydania: 2017
Pomimo znaczącej liczby na rynku wydawniczym publikacji dotyczących rozwoju skupisk, relatywnie niedużo miejsca poświęcono zagadnieniu umiędzynarodowienia klastrów gospodarczych. Dotychczas nie zwrócono dostatecznej uwagi na możliwość wykorzystania metod i narzędzi teorii biznesu międzynarodowego - w tym teorii produkcji międzynarodowej (paradygmat OLI) - do badania rozwoju i umiędzynarodowienia skupisk z udziałem przeróżnych podmiotów, zwłaszcza zagranicznych. Istnieje potrzeba zbadania wszelkich aspektów wpływu ekspansji zagranicznej korporacji transnarodowych na internacjonalizację klastrów gospodarczych. W szczególności chodzi o ustalenie wpływu bezpośrednich form zaangażowania korporacji - inwestycji zagranicznych i kooperacji. Istota tego wpływu jest skomplikowana do ustalenia i dlatego stała się przedmiotem wnikliwej analizy w niniejszej książce. W analizie uwzględniono nowe podejście do biznesu międzynarodowego, związane z tworzeniem i transferem wiedzy poprzez korporacje.

Treść książki obejmuje tematykę związaną z biznesem międzynarodowym i międzynarodowymi stosunkami ekonomicznymi, wnosząc świeże ujęcie globalnej działalności korporacji transnarodowych w zakresie ich wpływu na umiędzynarodowienia klastrów gospodarczych w krajach goszczących. W publikacji zostały zaprezentowane przypadki funkcjonujących klastrów polskich i zagranicznych, ze szczegółową analizą indyjskiego klastra informatycznego Bangalore.

ISBN: 9788375564860
Kod paskowy: 9788375564860
Autorzy: Ślepko Marcin
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 246
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia