Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena niewiele znaczącego podmiotu gospodarczego od wyceny wielkiego przedsiębiorstwa. Posiada odpowiedzi na pytania:
- Które podmioty należy zaliczyć do niewielkich przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego?
- Dlaczego praktyka wyceny znacznych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny niewielkiego przedsiębiorstwa?
- Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości drobnego przedsiębiorstwa?
- Jak odczytać „kod wartości" niedużego przedsiębiorstwa?
- Jak zastosować standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości niewielkiego podmiotu gospodarczego?
- Jak wycenić nieznaczne przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?
W krajowej literaturze [...] problematyka niewielkiego przedsiębiorstwa była do tej pory traktowana marginalnie albo w ogóle pomijana. Nader nieraz odrębność drobnego przedsiębiorstwa jest zawężana jedynie do niedużej skali działania, co jest nie tyle uproszczeniem, co wręcz błędem. Recenzowana książka przedstawia wielorakie aspekty metodyczne wyceny śladowego podmiotu gospodarczego.
Z recenzji prof. Nzw. Dr. Hab. Krystiana Pery
ISBN: 9788381020084
Kod paskowy: 9788381020084
Autorzy: Kuczowic Jacek
Wydanie: 2
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.358
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka