AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzewczA
MAXX
LEKKI WAGA 10 KG
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, pojemności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to typ akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.
charakteryzuje się nieszablonową trwałością, prędkością ładowania, niską wagą, a także nad wyraz dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu przeciętnie 80% swej objętości.
Dzięki obfitej cykliczności i bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 wspaniale sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala użyć urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki), a także łodziach.
zastosowany układ BMS zagwarantuje przechowywanie baterii bez utraty objętości nominalnej poprzez długi czas, a także kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
zastosowana mata cieplna zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki dedykowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie, a także możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora
automatycznY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. By temu zapobieC należy użyć BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.
Aby mieć jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach linii LTHIUM WINTER samoczynny system podgrzewania ogniw.
w momencie, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty cieplne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS samoczynnie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie mają autokonsumpcji dzięki temu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest stanowczo {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
ZASTOSOWANIE: