• Producent:
  • Kategoria: Części i akcesoria do motorówek
AKUMULATOR LiFePO4 BMS DO ŁODZI KAMPERA PANELI MATA grzewczA 100Ah 12V 150A 4SUN

AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzewczA
MAXX
LEKKI WAGA 10 KG

Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, pojemności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.

Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to typ akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.

charakteryzuje się nieszablonową trwałością, prędkością ładowania, niską wagą, a także nad wyraz dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu przeciętnie 80% swej objętości.

Dzięki obfitej cykliczności i bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 wspaniale sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.

Niska waga pozwala użyć urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki), a także łodziach.

zastosowany układ BMS zagwarantuje przechowywanie baterii bez utraty objętości nominalnej poprzez długi czas, a także kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.

zastosowana mata cieplna zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.

KOMUNIKACJA BLUETOOTH

Dzięki dedykowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie, a także możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora

  • stan naładowania,
  • temperaturę,
  • liczba przepracowanych cykli,
  • aktualny prąd poboru czy ładowania,
  • napięcie całego pakietu i każdego ogniwa

automatycznY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA

Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. By temu zapobieC należy użyć BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.

Aby mieć jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach linii LTHIUM WINTER samoczynny system podgrzewania ogniw.

w momencie, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty cieplne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.

w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS samoczynnie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.

Maty nie mają autokonsumpcji dzięki temu nie rozładują akumulatora.

Opcja ta jest stanowczo {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.

UWAGA:

  • Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
  • Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A (czyli do podłączenia przetwornica o mocy maksymalnej (ciągłej) do 1000W).
  • Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe).
  • Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4

ZASTOSOWANIE:

  • Systemy zasilania awaryjnego
  • Instalacje OFF-GRID
  • Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
  • Instalacje w łodziach i pontonach

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Części i akcesoria do motorówek