• Producent:
  • Kategoria: Części i akcesoria do motorówek
AKUMULATOR LiFePO4 BMS DO ŁODZI KAMPERA PANELI MATA cieplnA 100Ah 12V 150A VOLT POLSKA

AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzejnA
VOLT POLSKA
LEKKI WAGA 11 KG

Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, obszerności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.

Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to wariant akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.

cechuje się nieszablonową trwałością, prędkością ładowania, niską wagą i wyjątkowo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej obszerności.

Dzięki wielkiej cykliczności i nad wyraz niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 nadzwyczajnie sprawdza się, równocześnie w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.

Niska waga pozwala zastosować urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) i łodziach.

zaimplementowany układ BMS zagwarantuje przechowywanie baterii bez utraty objętości nominalnej poprzez długi czas oraz kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.

zaimplementowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.

KOMUNIKACJA BLUETOOTH

Dzięki asygnowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie i możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora

  • stan naładowania,
  • temperaturę,
  • liczba przepracowanych cykli,
  • aktualny prąd poboru czy ładowania,
  • napięcie całego kompletu i każdego ogniwa

samoczynnY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA

Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Żeby temu zapobieC należy zastosować BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.

Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach kolekcji LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.

w chwili, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty grzejne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.

w momencie gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS samoczynnie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.

Maty nie posiadają autokonsumpcji dzięki czemu nie rozładują akumulatora.

Opcja ta jest nad wyraz {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.

UWAGA:

  • Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
  • Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A
  • Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe)
  • Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4

ZASTOSOWANIE:

  • Systemy zasilania awaryjnego
  • Instalacje OFF-GRID
  • Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
  • Instalacje w łodziach i pontonach

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Części i akcesoria do motorówek