• Producent: FIRMA KRAJEWSKI
  • Kategoria: Druki akcydensowe

Przedmiotem tej transakcji jest

Dziennik pokładowy [LOG-BOOK],
  • asygnowany dla statków żeglugi śródlądowej,
  • wytwarzany w formie księgi w oprawie twardej,
  • pojemność 50 kartek / 100 numerowanych stron,
  • treść instrukcji prowadzenia książki, i nagłówki tabel są w 3 językach (polski, niemiecki, angielski).
  • potężna, trwała oprawa,
  • okładki z tektury grubości 2 mm,
  • napis tytułowy tłoczony na gorąco,
  • numeracja stron w formacie "1/100" rozpoczyna się od 1 strony którą wypełnia się, a kończy na ostatniej "100/100",
  • k sięga posiada 2 otwory dedykowane do oplombowania jej.

Podstawa prawna wykorzystywania:

Dz. U. Nr 8 z dn. 11 stycznia 2002 r, poz 69


przystępne są 2 typy tej książki

Obie książki mają identyczną treść, zgodną z załącznikiem do powyższego dziennika ustaw. Ponieważ organy rejestrujące dzienniki w rozmaitych rejonach Polski różnie interpretują sposób umieszczenia strony tytułowej i instrukcji prowadzenia dziennika przygotowaliśmy 2 rodzaje tego druku.

[LOG-BOOK] oprawa twarda standard - wzór akceptowany w całej Polsce z wyjątkiem Warszawy
  • Okleina segregatorowa w kolorze niebieskim, napis tytułowy tłoczony na gorąco w odcieniu białym.
  • Instrukcja I część - (umieszczona na wewnętrznej stronie okładki).
  • Strona tytułowa.
  • Tabele do wypełniania - tu początkuje się numeracja (1/100-100/100), dziennik gromadzi 100 ponumerowanych tabel.
  • Strona z adnotacją o opieczętowaniu księgi.
  • Instrukcja II część - (umieszczona na wewnętrznej stronie ostatniej okładki).
[LOG-BOOK] oprawa twarda LUX - wzór akceptowany w Warszawie
  • Okleina skóropodobna rodzaju Owil w kolorze granatowym, napis tytułowy tłoczony na gorąco w odcieniu złotym.
  • Strona tytułowa - (str nr 1/100).
  • Instrukcja I część - (str nr 2/100).
  • Instrukcja II część - (str nr 3/100).
  • Tabele do wypełniania - (str nr 4/100 - 100/100), dziennik zawiera 97 ponumerowanych tabel.
  • Strona z adnotacją o opieczętowaniu księgi - (strona wewnętrzna ostatniej strony okładki - strona nie numerowana).

Szczegółowe zasady zakładania i prowadzenia dziennika pokładowego:

  1. Dziennik powinien być oprawiony, posiadać ponumerowane strony.
  2. Dziennik powinien być zarejestrowany i opatrzony numerem nadanym poprzez urząd żeglugi śródlądowej właściwy dla danego portu macierzystego statku
  3. Numer dziennika pokładowego, nazwę i numer rejestracyjny statku, a także datę dokonania rejestracji dziennika wpisuje się na stronie tytułowej potwierdzając te dane pieczęcią rejestrującego urzędu żeglugi śródlądowej, a także podpisem osoby uprawnionej
  4. Pierwszy dziennik pokładowy dla statku wystawia urząd żeglugi śródlądowej, który wydał statkowi świadectwo zdolności żeglugowej
  5. Dziennik pokładowy prowadzi osobiście kierownik statku, lub kierownik wachty - zmiany
  6. Wpisów do dziennika w rubryce wydarzenia mogą dokonywać także inspektorzy urzędu żeglugi śródlądowej
  7. Dziennik pokładowy prowadzi się w języku polskim
  8. Wpisów do dziennika dokonuje się codziennie od godz. 0.00 do godz. 24.00, w sposób czytelny atramentem lub długopisem. Zabrania się wyskrobywania, wycierania lub przerabiania dokonanych wpisów.
  9. aby dokonać poprawki, błędny wpis przekreśla się całkowicie czerwonym długopisem albo atramentem i zamyka w nawias, nad tym tekstem wpisuje się tekst korzystny, a informację o tym zdarzeniu umieszcza się w rubryce wydarzenia opatrując uwagą "poprawka"
  10. z chwilą dokonania pierwszego wpisu, dziennik nabiera mocy dokumentu urzędowego
  11. Zapisany dziennik przechowuje się na statku przez okres 12 miesięcy
  12. kierownik statku jest obowiązany do przechowywania dziennika na jego pokładzie w sposób zabezpieczający go przez zaginięciem lub zniszczeniem oraz do okazywania go na żądanie trafnych organów kontroli.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Druki akcydensowe