Przedmiotem tej transakcji jest druk Rejestr wypadków przy pracy. Druk w wersji PDF dedykowany do wydruku na drukarce atramentowej lub laserowej, zszycia zszywkami i wypełnienia ręcznego.
Podstawa prawna używania druku Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy
Dz. U. 2019 r., poz. 1040 z późn. Zm.
(art. 234 § 3 [1], § 16 [2])
Aby rejestr spełniał wymogi formalne należy wydrukować na drukarce określoną ilość kartek, np 20 z zadrukiem po obu stronach oraz stronę tytułową, jeżeli jest to osiągalne na grubszym papierze. Kartki należy złożyć równo z okładką, dołożyć okładkę ze sztywniejszego papieru na spód i wszystko zszyć w krótkim boku 4 zszywkami.Strony należy ponumerować ręcznie, na stronie tytułowej wpisać długopisem datę założenia księgi. Jeżeli jest to kontynuacja wcześniejszej książki, należy oznaczyć ją kolejnym numerem tomu. Na stronie tytułowej stawiamy pieczątkę firmową z nr NIP. Tak przygotowaną książkę możemy zacząć wypełniać.
Nazwy rubryk: - liczba porządkowa
- Imię i nazwisko poszkodowanego, nr ewidencyjny, zawód
- Miejsce i data wypadku
- Skutki wypadku dla poszkodowanego
- liczba dni niezdolności do pracy
- Numer i data sporządzenia protokołu powypadkowego
- podziw wypadku (tak / nie)
- Data podania do ZUS wniosku o świadczenie z tytułu wypadku przy pracy
- Inne informacje, niebędące danymi osobowymi, których zamieszczenie w rejestrze jest celowe, w tym wnioski i zalecenia profilaktyczne zespołu powypadkowego.
wymagania sprzętowe po stronie nabywcy:
Instrukcja zakupu i zasady stosowania towaru
- dodajemy ciekawy nas druk do koszyka (można zakupić równocześnie kilka produktów elektronicznych)
- opłacamy transakcję - dostępna jet tylko płatność za pośrednictwem serwisów DOTPAY, PAYU, PRZELEW NATYCMIASTOWY
- Po zaakceptowaniu płatności przez serwis, otrzymają Państwo e-mail z linkiem, po kliknięciu w który będzie osiągalne pobranie pliku PDF z drukiem
- Plik należy wydrukować na drukarce i wypełnić go ręcznie (powyższy formularz nie jest aktywny do uzupełnienia na komputerze)
- Link do pobrania pliku w e-mailu jez aktywny poprzez 30 dni od dnia dokonania zakupu. Po tym czasie link traci aktywność i nie będzie realne dalsze pobieranie plików.
- Zakupując plik z powyższym drukiem, nabywca ma prawo używać go do celów komercyjnych poprzez dowolnie długi czas, bez limitu pobrań. Nie dopuszcza się odstępowania pliku lub gotowego wydruku innym podmiotom i osobom oraz jego dalszej odsprzedaży.
zobacz ten produkt w wersji papierowej
dokonaj zakupu kompletny zestaw 8 druków dokumentacji powypadkowej