Bez sprawnych negocjacji nie ma sprzedaży. Konsumenci genialnie o tym wiedzą i potrafią wyśmienicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują pokaźniejsze stawki i precyzyjniej kontrolują cykl sprzedaży. Głównie więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z najróżniejszych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości. Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią także możliwości rozwojowe reprezentowanej poprzez niego producenta, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Odszukasz w nim znakomicie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swym rozwojem, by stać się silnym i wydajnym negocjatorem. W wyniku czego nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami i uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki temu dowiesz się precyzyjnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, by przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA.
W książce między innymi: