Ulice spokojnego do tej pory amerykańskiego miasteczka Arkham opanowały hordy przerażających stworzeń. Gdzie okiem sięgnąć panoszą się barbarzyńskie grupy ghuli, nocami można usłyszeć wycie udręczonych duchów wzywających pomocy, a z dawno otwartych portali pomiędzy naszym światem a Podziemiem wciąż wychodzą nowe plugastwa.
Porywający oryginalnym klimatem dodatek do 3. Edycji gry Horror w Arkham pozwoli wszystkim śmiałkom powyżej 14. Roku życia jeszcze raz wcielić się w nieustraszonych badaczy i przeżywać zupełnie świeże przygody w znajomej rozgrywce. Czy podejmiecie się rozwiązania Tajemnicy Zakonu i powstrzymacie legendarną Lożę metalicznego Świtu snującą plany zdobycia przedwiecznej potęgi?
Tajemnica Zakonu to niesamodzielny dodatek do 3. Edycji gry Horror w Arkham, gdzie odkryjecie masę atrakcji, wnoszących do podstawowej wersji mnóstwo świeżości. Oprócz czterech nowych postaci badaczy, czekają tam na Was aż 3 nowe scenariusze, które postawią Was naprzeciwko upiornych widm i kultystów oraz wciągną w ciemne czeluści Podziemi.
Akcję powiększenia Tajemnica Zakonu napędzi cała pula nowych akcesoriów, takich jak 5 dzielnicowych kafelków, 258 kart i 23 żetony, które zapewnią graczom aż 180 minut mrożącej krew w żyłach rozrywki. Możesz zebrać się na odwagę i zagrać sami, albo uzbierać drużynę liczącą maksymalnie 6 osób i wspólnie stawić czoła Podziemiom i nieposkromionej Loży srebrnego Świtu z dzielnicy French Hill.
Na półce żadnego fana niepokojącej mitologii H.P. Lovecrafta nie może zabraknąć jednocześnie podstawowej wersji 3. Edycji gry Horror w Arkham, jak i uzupełniającego ją dodatku Tajemnica Zakonu. Ta niesamowicie estetyczna i wciągająca gra zabierze was na budzące grozę spotkanie z pradawnym koszmarem i rozszarpie Wasze nerwy na strzępy!
Przygoda jednak wcale nie kończy się tutaj, bo do dyspozycji graczy pozostaje cała linia gier planszowych z linii Horror w Arkham, nawiązujących do książkowych opowieści o Cthulhu, dzięki którym każdy fan będzie mógł spędzić w ulubionym uniwersum całe godziny pełne ekscytujących zwrotów akcji. Gotowi odpowiedzieć na zew Cthulhu?