• Producent: EGMONT
  • Kategoria: Gry karciane

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:

  • Naukę nazw kolorów
  • Naukę nazw zwierzątek
  • Naukę kształtów przez mowę i dotyk
  • Ćwiczenie zmysłu dotyku
  • Ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
  • Rozwijanie interakcji społecznych

Zanim zainicjujesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej części i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i odcienie jakie posiadają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można zastosować na kila sposobów:

  • Tak jak w instrukcji układanie komponentów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
  • Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za zarys (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
  • Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Pierwsza gra to linia gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To perfekcyjny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.

Gracze losują z woreczka figury i dostosowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli nieznaczna motorykę.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry karciane