• Producent: Alexander
  • Kategoria: Gry planszowe
tradycyjnie pojęcie „escape room" oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. Otworzyć drzwi przy pomocy tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, by znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pomieszczenie w interaktywny świat gry. Zagadki, a także ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy pakiet jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach – wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Części gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, iż niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się nierozłączną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można także stworzyć unikalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, iż utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza pokaźniejszych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, poprzez co w finale zdobywamy mniej punktów.
kupując ten zestaw stajecie się częścią wytwornego zespołu włamywaczy i kasiarzy. Wasza reputacja powoduje, że każdy bank na świecie drży na sam dźwięk waszych imion.
Do szwajcarskiego banku SOVO przybył właśnie transport sporych ilości złota. Kosztowności złożono w idealnie strzeżonym skarbcu pod stałą obserwacją. Czy udowodnicie, że wasz zespół zasłużył na swoją legendę, i przeprowadzicie skok stulecia?

EAN: 5906018027037
właściwości towaru: :
wariant: Kreatywne, Skojarzeniowe, Na imprezę
rodzaj: Planszowe
Dla dzieci w wieku od: 8 lat
ilość graczy: 2-6
Instrukcja w języku polskim: Tak
wyprodukowano na terenie UE: Tak
Adres podmiotu wprowadzającego do obrotu: -Z.P. ALEXANDER PIOTR PUNDZIS -: TELEWIZYJNA 19 - i miasto: 80-209 CHWASZCZYNO PL
Waga jednostkowa brutto: 0,32 kg
Kraj pochodzenia/wykonano w: Polska

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry planszowe