• Producent: Icom
  • Kategoria: Gry planszowe

Dla 2 graczy

Wiek: 4+

Zawartość:

2 plansze z pokrywami, 2 zestawy okrętów wojennych, 2 zestawy pomarańczowych zatyczek, 4 zestawy białych zatyczek, instrukcja.

Cel gry:

usunąć flotę przeciwnika zanim twoje okręty zostaną pokonane.

Przygotowanie gry:

Usuń okręty z ramki i umieść je wszystkie w schowku.

Usuń wszystkie zatyczki z ramki i umieść je w schowku po prawej stronie gry. Jeśli masz problemy z usunięciem ich z ramki, użyj bezpiecznych nożyczek.

Upewnij się, ze każdy gracz ma zestaw okrętów, zestaw pomarańczowych zatyczek i dwa zestawy białych zatyczek.

Przebieg gry:

Umieść plansze pomiędzy graczami i podnieś pokrywę tak by każdy gracz widział tylko swój obszar gry. Ustaw swych 5 okrętów, pionowo albo poziomo gdziekolwiek na swym polu bitwy. Pozycji okrętów nie wolno zmieniać podczas gry. Kiedy obaj gracze ustawią swoje okręty na polu bitwy, gra się zaczyna. Zdecydujcie który z nich inicjuje.

dzisiaj gracze po kolei wywołują współrzędne ze swojego pustego pola bitwy ( do trafiania) tak aby znaleźć i zniszczyć okręt przeciwnika.

"Woda"

Gracz nr 1 wybiera i wywołuje współrzędne ze swego pustego pola bitwy, ( n.p. C-7).

Gracz nr 2 patrzy na swoje pole bitwy i sprawdza czy na tej pozycji ma okręt albo część okrętu. Jeśli nie ma, woła "woda".

Gracz 1 umieszcza białą zatyczkę w to miejsce na swoim pustym polu bitwy.

dzisiaj jest kolej Gracza nr 2.

" Trafiony"

Gracz nr 2 wybiera i powoduje współrzędne ze swego pustego pola bitwy, ( n.p. D-4)

Gracz nr 1 patrzy na swoje pole bitwy i sprawdza czy na tej pozycji ma okręt albo część okrętu. Jeśli ma, woła "trafiony".

Gracz 1 umieszcza pomarańczową zatyczkę w miejsce, gdzie okręt został trafiony na jego polu bitwy, ( D-4 w tym wypadku).

Gracz 2 umieszcza pomarańczową zatyczkę w to miejsce na swym pustym polu bitwy.

Ponieważ gracz nr 2 trafił, kontynuuje on wołanie współrzędnych tak długo aż chybi. Potem kolejka przechodzi na gracza nr 1.

Kiedy okręt ma pomarańczowe zatyczki we wszystkich swoich dziurkach, uważany jest za zniszczony. Kiedy okręt jest zniszczony, jego dowódca musi powiadomić o tym swojego przeciwnika.

Zwycięstwo:

Wygrywa gracz, który pierwszy wyeliminował wszystkie okręty przeciwnika.

Wskazówki:

- Kiedy trafisz, kontynuuj tak aby zniszczyć trafiony okręt.

- umieść swoje okręty w urozmaicony sposób, niektóre poziomo a niektóre pionowo.

- Rozmieść swoje strzały w przestrzeni aby zmaksymalizować szansę trafienia.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry planszowe