Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite - powiększenie do gryRobinson Crusoe: Opowieści Niesamowite to drugi dodatek do surwiwalowego klasyka, gry Robinson Crusoe: Przygody na bezludnej wyspie. Rozszerzenie mieści zarówno wyjątkowy tryb gry, jak i elementy, które wzbogacą twoje rozgrywki w grę podstawową.Ruszaj na wyprawę - czekają cię na niej przygody spoza tego świata! Rozegraj dwa świeże scenariusze, które stanowią wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy!Graj w zupełnie nowym Trybie Grozy, który odmienia oblicze Robinsona Crusoe.JESTEŚ NA TO GOTOWY?Zaginione miasto Z (5-częściowa kampania):Pułkownik Fawcett zaginął! Wyruszył w nieznane w poszukiwaniu Zaginionego Miasta Z i słuch po nim zaginął. Jesteś tu, by rozwiązać tę zagadkę. Czy pułkownik żyje? Czy miasto z legend istnieje? Co kryje pradawna puszcza?Polowanie na skazańców (12. Scenariusz)Twój statek zatonął, lecz ty ocalałeś, wyrzucony na brzeg... Wraz z gromadą więźniów, których eskortowałeś. Dzisiaj musisz ich wytropić, jednego po drugim.W trzewikach bestii (13. Scenariusz)Kultyści przygotowują się do przebudzenia mitycznych istot zdolnych zatrząść posadami cywilizowanego świata! Musisz ich powstrzymać! Uzbrój się i bądź gotów pokonać wroga na jego terenie.Akcesoria w pakiecie: - Dwustronna Karta Scenariusza:- Księga Kampanii- Pamiętnik Członków Wyprawy Ratunkowej- 5 Naklejek na Kości- 60 Nowych Kart Przygód (20 kart Budowy, 20 Kart Eksploracji, 20 Kart Zbierania minimalistycznców)- 24 Karty Tajemnic (6 Klątw, 6 Mistycznych Bestii, 6 Zaklęć, 6 Wskazówek)- 9 Kart Postaci- 2 Karty Tubylców- 82 Karty Wydazreń (34 Karty Wydarzeń do Trybu Kampanii, 48 Kart Wydarzeń do Trybu Horror)- 3 Karty Wraku (1 Karta Wraku do Scenariusza Przybycie, 2 Karty Wraku do Trybu Horror)- 8 Kart Stanów- 10 Kart Kultystów- 3 nowe Karty Pomysłów- 27 Kart Szaleństwa (9 Kart Budowy, 9 Kart Eksploracji, 9 Kart Zbierania minimalistycznców)- Karta Lokalnego Przeowodnika- 17 Kart Ekwipunku- 5 Kart Lokacji Leża- 9 Kart Skazańców- 4 Plansze Gracza- 10 Nowych Kafelków- 3 Żetony Obłędu- 3 nowe Żetony Kolejności- 4 Żetony Odkryć- 3 Żetony uzupełniającego Kamienia- Żeton Psychozy- 4 Żetony kolorów Obronnych- 6 Żetonów Zagrożenia Mistycznego- 16 Żetonów (6 Żetonów Białej Farby, 4 Żetony Kamiennego Amuletu, 8 Żetonów Pochodnii)- 8 Żetonów Kamieni- 4 Żetony Paranoi- Kafelek Zbierania ascetycznców- Kafelek Polowania- Kafelek Pułapek- Kafelek Kultystów- 8 Pionków Graczy- 2 Piony Lokalnego Przewodnika- Zielony widocznik- 8 pokaźników Ekwpiunku- 9 istotników Poczytalności...