Komlogo Wąż wiktor pszczółki śmieszki: logopedyczne gry planszowe (5900238482850) Ocena produktu:

od 30,97 PLN

oszczędzasz do 31%

  • Producent: KOMLOGO
  • Kategoria: Gry planszowe

Wąż Wiktor głoski dźwięczne
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek dźwięcznych. Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca lub początku węża Wiktora. Napotkanego na danym polu rywala można „wyrzucić", wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą użyć w grze od 1 do 4 pionków.

Pszczółki Śmieszki – ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos)

Gra dedykowana jest do ćwiczeń głosek ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego poprzez gracza „domku" („domki" to cztery wydzielone pola z obramowaniem w odcieniu czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można użyć od 1 do 4 pionków. Grę inicjuje gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) „domku". Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w „domku".

Wiek: +3

EAN: 5900238482850
Głębokość: 37.000000
ISBN: 5900238482850
wariant: Zabawki
Szerokość: 331
Wydawnictwo: KOMLOGO
Wysokość: 228

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry planszowe