od 2899,00 PLN
oszczędzasz do 19%
Thrustmaster T-GT II, Kierownica Wyścigowa działająca pod PS5, PS4, PC, Siłowe Sprzężenie Zwrotne w Czasie Rzeczywistym, Silnik Bezszczotkowy o Mocy 40 Watów, Układ Dwóch Pasów, technologia Magnetyczna, Wymienna Kierownica.
Oficjalne licencje PlayStation 5 i Gran Turismo
Kierownica wyścigowa T-GT II to dopracowany w każdym calu rezultat ponad 23 tysięcy godzin intensywnych prac badawczo-rozwojowych, dzięki którym fantastyczne siłowe sprzężenie zwrotne dostępne w poprzednim modelu (T-GT) osiągnęło świeże wyżyny efektywności. T-GT II sprawia, że gracze korzystający z konsol PlayStation 5 i PlayStation 4, a także komputerów PC mogą się radować zupełnie nowym poziomem precyzji i trwałości.
Kierownica T-GT II ma oficjalne licencje PlayStation i Gran Turismo i gwarantuje dostęp do realistycznych wrażeń i największych atutów gry GT Sport dzięki zastosowaniu bezprecedensowych technice, takich jak T-LIN, T-DCC, a w szczególności T-DFB (trójwymiarowa percepcja efektów siłowego sprzężenia zwrotnego).
T-AEC-Q — trwałośćAby zapewnić maksymalny poziom trwałości i jakości mimo upływu czasu, kierownicę T-GT II wyekwipowano w zupełnie nową konstrukcję elektroniczną, obejmującą płytki drukowane z atestem AEC-Q z prawdziwej branży motoryzacyjnej.
Celem tej modyfikacji wewnętrznych komponentów kierownicy Thrustmaster T-GT II było sprostanie potrzebom najmocniej doświadczonych kierowców-zawodników, którzy używają sprzętu do symulacji wyścigowych jako prawdziwych narzędzi roboczych — w trakcie wyjątkowo długich sesji treningowych i niesamowicie intensywnych zawodów.
T-DCC — precyzjaU wszelkich kierowców, którzy muszą skrupulatnie kontrolować poślizg samochodu na zakrętach, niezbędne jest sterowanie driftem.
Dlatego w kierownicy T-GT II zaimplementowano technikę umożliwiającą obliczanie krzywej znoszenia w czasie rzeczywistym (T-DCC), która pomaga zachować dużą szybkość reakcji kierownicy i samochodu w grze niezależnie od okoliczności. Dzięki zastosowanej funkcji T-DCC kierowca może się skupić na wykonywaniu bardzo precyzyjnych ruchów,podczas jazdy być zawsze o krok albo dwa do przodu.
SPECYFIKACJA