od 2792,20 PLN
zestaw T-GT II kierownica + Baza PC/PS5
Thrustmaster T-GT II, Kierownica Wyścigowa z Zestawem 3 Pedałów, PS5, PS4, PC, Siłowe Sprzężenie Zwrotne w Czasie Rzeczywistym, Silnik Bezszczotkowy o Mocy 40 Watów, Układ Dwóch Pasów, technika Magnetyczna, Wymienna Kierownica
Oficjalne licencje PlayStation 5 i Gran Turismo
Kierownica wyścigowa T-GT II to dopracowany w każdym calu rezultat ponad 23 tysięcy godzin intensywnych prac badawczo-rozwojowych, dzięki którym fantastyczne siłowe sprzężenie zwrotne przystępne w poprzednim modelu (T-GT) osiągnęło nowe wyżyny efektywności. T-GT II sprawia, że gracze korzystający z konsol PlayStation 5 i PlayStation 4 oraz komputerów PC mogą się radować zupełnie nowym poziomem precyzji i trwałości. Kierownica T-GT II ma oficjalne licencje PlayStation i Gran Turismo oraz gwarantuje dostęp do realistycznych wrażeń i największych atutów gry GT Sport dzięki zastosowaniu przełomowych technologii, takich jak T-LIN, T-DCC, a w szczególności T-DFB (trójwymiarowa percepcja efektów siłowego sprzężenia zwrotnego).
T-AEC-Q odporność
Aby zapewnić maksymalny poziom trwałości i jakości mimo upływu czasu, kierownicę T-GT II wyposażono w zupełnie nową konstrukcję elektroniczną, obejmującą płytki drukowane z certyfikatem AEC-Q z prawdziwej branży motoryzacyjnej.
Celem tej modyfikacji wewnętrznych składników kierownicy Thrustmaster T-GT II było sprostanie potrzebom najbardziej doświadczonych kierowców-zawodników, którzy używają sprzętu do symulacji wyścigowych jako prawdziwych narzędzi roboczych podczas wyjątkowo długich sesji treningowych i niesamowicie intensywnych zawodów.
T-DCC precyzja
U wszelkich kierowców, którzy muszą starannie kontrolować poślizg samochodu na zakrętach, konieczne jest sterowanie driftem.
Dlatego w kierownicy T-GT II zaimplementowano technologię umożliwiającą obliczanie krzywej znoszenia w czasie rzeczywistym (T-DCC), która pomaga zachować dużą prędkość reakcji kierownicy i samochodu w grze niezależnie od okoliczności. Dzięki zaimplementowanej funkcji T-DCC kierowca może się skupić na wykonywaniu bardzo skrupulatnych ruchów,w trakcie jazdy być zawsze o krok albo dwa do przodu.
T-RTF prędkość reakcji
Układ Real Time Force feedback (T-RTF) skraca czas realizowania obliczeń związanych z siłowym sprzężeniem zwrotnym, co przekłada się na natychmiastową reakcję.
Efektami siłowego sprzężenia zwrotnego zarządza w czasie rzeczywistym zastosowany procesor. To sprawia, że efekty te nie są zależne od samej gry, i pozwala uniknąć nagłych spowolnień reakcji. Co warto podkreślić, dotyczy to wszelkich gier zarówno na konsolach, jak i na komputerach PC. W ten sposób chroniona technologia T-RTF marki Thrustmaster pozwala radować się grą bez jakichkolwiek stref martwych czy opóźnień.
T-LIN liniowość
Kierownica Thrustmaster T-GT II gwarantuje znakomicie liniowe efekty siłowego sprzężenia zwrotnego: siła odczuwana przez użytkownika jest w 100% proporcjonalna do siły określonej w grze. Zachowanie samochodu, a także warunki panujące na torze są odwzorowywane wierniej i ze zdumiewającą szczegółowością.
Kierowca może produktywniej przewidywać warunki na torze i na nie reagować na podstawie danych przekazywanych poprzez kierownicę. W dodatku lepiej rozumie własną jazdę, co pomaga w biciu rekordów i wygrywaniu wyścigów.
T-40VE szybkość
40-watowy silnik kierownicy T-GT II podkreśla się perfekcyjnie liniowym siłowym sprzężeniem zwrotnym i wyjątkową szybkością działania (momentem dynamicznym) od długich łuków o stałym promieniu po stanowczo ostre szykany.
Wysoka moc silnika przekłada się na prędkość działania, która pozwala wytwarzać imponująco dynamiczne i konkretne efekty. Dodatkowo dzięki swej szybkości silnik na bieżąco przekazuje graczowi szybsze i mocniejsze reakcje, udoskonalone dzięki zastrzeżonej technice T-LIN firmy Thrustmaster.
T-DFB głębia
Wieloletnia współpraca z firmą Polyphony Digital zaowocowała zwiększeniem głębi wrażeń przekazywanych poprzez kolumnę kierownicy.
Połączenie wysokiej klasy siłowego sprzężenia zwrotnego zapewnianego poprzez silnik bezszczotkowy z technologią Depth Feedback pozwala osiągnąć realistyczne trójwymiarowe odwzorowanie otoczenia. Jako uzupełnienie standardowego siłowego sprzężenia zwrotnego układ ten wzbogaca wrażenia kierowcy o nowe efekty, takie jak przyczepność opon (w dodatku poślizgi), podsterowność i nadsterowność, przesunięcia masy, faktura i nieregularności nawierzchni, zawieszenie, a także inne parametry ściśle związane z konkretnym pojazdem i torem.
T-Turbo moc
Ten zasilacz zewnętrzny dostarcza stałą moc oraz wyjątkowo wysoką moc szczytową (400 watów), gwarantując natychmiastową reakcję na dynamiczne żądania zgłaszane przez grę i wykonywane przez funkcję T-LIN i silnik T-40VE w trakcie takich części gry jak drifty i serie szykan.
Toroidalny kształt zasilacza w połączeniu z bezżeberkową konstrukcją optymalizuje skuteczność energetyczną na poziomie 86%.
T-M.C.E. Stabilność
Układ Motor-Cooling-Embedded pomaga w zachowaniu liniowości i dynamiki pracy potężnego silnika T-40VE.
Dzięki technice T-M.C.E. Silnik T-40VE wyjątkowo sprawnie realizuje podmianę i odprowadzanie ciepła. Układ chłodzenia znajduje się w zamkniętym przedziale w samym sercu silnika. Takie rozwiązanie zapewnia stałą precyzję pracy kierownicy T-GT II i przekazywanych poprzez nią efektów choćby podczas najdłuższych wyścigów, dzięki temu kierowca może doznać pełnej gamy najróżniejszych wrażeń.
T-F.O.C. Kontrola
Algorytm T-F.O.C. I czujniki z wynikiem Halla: opatentowana technika producenta Thrustmaster wyjątkowo skrupulatnie identyfikuje położenie kierownicy i gwarantuje niezrównaną precyzję.
Dzięki tej precyzji, a także zastosowaniu algorytmu F.O.C. Silnik dynamicznie i wydajnie realizuje żądania zwiększenia momentu obrotowego, równocześnie ograniczając spadki mocy.