• Producent: OLEO-MAC
  • Kategoria: Kosiarki spalinowe
  • Szerokość koszenia: 46 cm
  • Pojemność kosza: 60 l

G48PK COMFORT kosiarka spalinowa pchana OLEO-MAC 46cm 4.0 K.M EMAK K 500 OHV 3 lata gwarancji
Ze względu na ciągłe zmiany konstrukcyjne prowadzone przez producenta EMAK, zdjęcie może się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

informacje technicznE:
pojemność silnika / model 140 cm3 / K500 OHV
marka silnika EMAK
Moc silnika orientacyjna 4,0 K.M.
Moc użyteczna urządzenia 2.2 k.W.
Szerokość cięcia 46 cm
Korpus / waga Stalowy / 25,4 kg
Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm
Kosz 60 l
Koła przód / tył Łożyska kulkowe
Funkcje Zbieranie do kosza
Opcjonalnie Mulczowanie
Trawniki o powierzchni Do 1400 m²

właściwości:
• doskonały i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne mocne strony to:
tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, nad wyraz twardy wał korbowy, wyjątkowo odporny na jego skrzywienie.
• Jest wyekwipowana w koła na łożyskach kulkowych (wszystkie), które gwarantują płynność jazdy urządzenia
• Regulacja wysokości cięcia jest niezależna i może być dostosowywana na każdym kole w
zakresie 4 pozycji.
• Wszystkie modele zaopatrzone są seryjnie w noże do rozdrabniania, które umożliwiają rozdrobnienie trawy, dzięki czemu gromadzi się ona pokaźnie lepiej we wnętrzu kosza na trawę o pojemności 60 litrów.

atuty:
Największą z nich jest silnik górnozaworowy OHV zdostępnymi korkami wlewu oleju i paliwa
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
jednocześnie silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to potężne jednostki górnozaworowe (linii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne wyraźne części konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego i żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na rozszerzoną żywotność silnika i stanowi pokaźny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika także interesujące rozwiązania powiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: wielki tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.

Dlaczego silniki EMAK są nieszablonowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy udoskonalonych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja obniża ciśnienie sprężania, a co za tym idzie na dodatek siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje samoczynnie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego bezspornie ograniczają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na rozszerzoną żywotność i solidność całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia w trakcie uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Kosiarki spalinowe