• Producent: Instytut Ludwiga von Misesa
  • Kategoria: Książki dla dzieci
  • ISBN: 9788365086297
  • Autor: Connor Boyack
  • Wydawnictwo: Instytut Ludwiga von Misesa
W najnowszej części rodzeństwo Tuttle staje naprzeciw biznesmenów, właścicieli korporacji, którzy, dzięki będącym u władzy znajomym, starają się ograniczyć konkurencję. Nasi bohaterowie, by pomóc swoim bliskim, sprzedają jedzenie w kampanii, której zadaniem ma być zdobycie rozgłosu i poparcia, aby zmienić istniejące regulacje uniemożliwiające niepokaźnym firmom wybicie się i sprawiedliwe konkurowanie na rynku. Tym samym przekazują oni czytelnikom takie wartości jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, potępianie kumoterstwa, czy pozytywnie rozumiany lobbing.
Ta część linii jest zainspirowana książką świetnego popularyzatora myśli wolnościowej, Henry'ego Hazlitta Ekonomia w jednej lekcji, która też została wydana nakładem naszego wydawnictwa.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Książki dla dzieci