Uwaga, polecamy świeże wydanie V. 2022!Publikacja ma charakter poradnika zawierającego mocne, szczególnie proste i klarownie sformułowane wskazówki dotyczące pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jest skierowana do wszelkich nauczycieli, zwłaszcza szkół ogólnodostępnych, ale i integracyjnych albo specjalnych, którym przyszło pracować z tym jakże fascynującym, wymagającym, zaskakującym, inteligentnym, lecz i czasami niełatwym dzieckiem.
Odbiorcami mogą być w dodatku inni specjaliści: pedagodzy, psycholodzy i logopedzi, którzy nie mają do czynienia na co dzień z dzieckiem cierpiącym na zaburzenie ze spektrum autyzmu, ale są ciekawi, jak ono funkcjonuje.
Odbiorcami mogą być w dodatku rodzice dziecka ze zdiagnozowanym zespołem Aspergera, którzy potrzebują mocnego pokierowania i wsparcia. Oprócz charakterystycznej charakterystyki i sposobów funkcjonowania ucznia cierpiącego na zespół Aspergera zaprezentowane są w tej książeczce osiowe objawy tego zaburzenia z kręgi autyzmu i metody terapii.
Książeczka jest zatem próbą zainteresowania środowisk nauczycielskich problemami tej grupy uczniów. Termin zespołu Aspergera w ciągu ostatnich kilku lat stał się tematem niezmiernie modnym i głośnym. Należy spodziewać się, iż dzieci ze diagnozowanym zespołem Aspergera będzie systematyczne przybywać, jeżeli już tak się nie dzieje.
Dlatego wiedza nauczycieli i innych specjalistów z tego zakresu musi się poszerzać, ponieważ dobrze funkcjonujące dziecko dotknięte tym zaburzeniem nie musi trafić do szkoły integracyjnej czy specjalnej, ale do zwykłej szkoły masowej, może właśnie, drogi nauczycielu, do twojej klasy.Autorka Tytuł Uczeń z zespołem Aspergera.
funkcjonalne wskazówki Autor Joanna Swięcicka Wydawnictwo Impuls EAN 9788366990883 ISBN 9788366990883 Kategoria Poradniki\Rodzina i dziecko liczba stron 50 Format 16.5x23.5x0.4 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.1 kg