English for Business Communication Skills to podręcznik rozwijający głównie umiejętności komunikacyjne. Produkowany został z myślą o pracownikach firm i korporacji, którzy na co dzień posługują się w pracy językiem angielskim i studentach, którzy chcieliby nauczyć się praktycznych umiejętności komunikacyjnych.
Dwa rozdziały wprowadzające stanowią podstawę, na bazie której Czytelnik nabywa i rozwija kolejne umiejętności komunikacyjne. Następne rozdziały dotyczą: spotkań biznesowych, tj. Prowadzenia spotkań i udziału w nich; prezentacji biznesowych, w tym umiejętności autoprezentacji, prezentacji profilu oferty produktowej albo usługowej producenta; rozmów telefonicznych, począwszy od tych dotyczących umawiania spotkań, po stanowiące bieżący kontakt z klientem anglojęzycznym; negocjacji biznesowych, nie tylko o podwyżkęponadto tych dotyczących negocjacji umowy z kontrahentem;, a także korespondencji e-mail.
Książka bazuje na naturalnym angielskim języku mówionym. W skład kursu wchodzą na dodatek ćwiczenia rodzaju listening, których wybór i tematyka: pomaga przełamać międzykulturowe bariery komunikacyjne, uwzględnia lubiany, anglojęzyczny żargon korporacyjny i uczy dobrych nawyków, kultury oraz właściwego tonu wypowiedzi, który jest zrozumiały dla anglojęzycznych kontrahentów.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.