"Nie taki straszny niemiecki w IT! Współpracujesz z niemieckimi klientami? Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę? Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe? Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie!
Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najkorzystniejszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami, dla których podstawowym językiem komunikacji jest niemiecki.
Liczne organizacje zza Odry korzystają z outsourcingu świadczonego poprzez polskich przedsiębiorców. Wielu Polaków planuje rozwinąć swoje kariery w branży IT w niemieckich, austriackich lub szwajcarskich firmach.
Wszystko to powoduje, iż na rynku jest obfity popyt na informatyków znających branżowy język niemiecki, wielu z nich dostrzega także konieczność poznania tego języka w stopniu komunikatywnym. Jeśli jesteś wśród nich i Ty, sięgnij po książkę Język niemiecki w IT.
Rozmówki. Rozwiniesz dzięki niej swoje umiejętności językowe, poznasz branżowe zwroty i terminy stosowane w IT, a także dowiesz się, jak płynnie odpowiadać na w głównej mierze zadawane pytania i poprawnie formułować własne.
Ułożone tematycznie rozmówki pozwolą Ci nie tylko podszlifować niemiecki i poszerzyć słownictwo, lecz także poznać kulturę pracy w niemieckojęzycznej firmie. Pytania do dialogów ułatwią rozwiązanie języka, a tłumaczenia rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące przedstawionych treści.
nad wyraz ergonomiczny sposób prezentacji i wieloletnie doświadczenie autora zapewnią Ci konieczną pewność siebie. Dialogi z życia wzięte, dotyczące różnych zagadnień z branży IT Rozmówki na użyteczne tematy poruszane w firmach Specjalistyczne słownictwo i kontekst, w którym jest wykorzystywane Pytania pozwalające sprawdzić zrozumienie treści Tłumaczenia dialogów wyjaśniające wątpliwości Zwroty przydatne w karierze zawodowej i życiu rutynowym Poznaj informatyczny język niemiecki od strony ergonomicznej!
"