• Producent: Michelin
  • Kategoria: Opony całoroczne
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: Y
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych



  • Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)

  • doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)

  • Zimą dopuszczona do stosowania na zaśnieżonych drogach (3



Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś za każdym razem dotarł do celu



  • świeże opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)

  • Opony zużyte zapewniają trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).





pokaźny przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra



  • solidność opony pokaźniejsza od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swej klasie (6)(7)

  • trwałość dłuższa nawet o 25% od przeciętnej trwałości przystępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)





innowacyjna mieszanka gumowa gwarantująca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3)

sprężysta mieszanka bieżnika zagwarantuje przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury.



stabilne motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami adekwatne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2)

sztywne klocki ze sfazowanymi krawędziami rozszerzają sprawność hamowania.



unikalna rzeźba bieżnika rozszerzająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6)

specyficzna rzeźba trwałego bieżnika w profilu litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra.

Bieżnik o wielkiej sztywności przedłuża odporność opony.



Lamele wysokiej sprawnści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4)

Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika długookresową mobilność na śniegu i efektywne hamowanie na suchej nawierzchni

Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay gwarantujące długofalową przyczepność na zaśnieżonych drogach



(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony przez AutoBild na oponach w wymiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.).
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie atestu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego poprzez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najlepszą oponą w klasie opon letnich z skutkiem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w rozmiarze 205/55R16.





źródło: https://www.michelin.pl


Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony całoroczne