Bezpieczeństwo we wszystkich warunkach pogodowych(1,2,3)
- Lider w hamowaniu na suchej nawierzchni wśród opon letnich, zimowych i całorocznych.(1)
- wspaniała przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa A hamowania na mokrej nawierzchni latem i zimą.(2)
- Dopuszczona do stosowania w warunkach zimowych.(3)
słuszna trakcja w każdym terenie(3)
- perfekcyjna trakcja na śniegu, homologacja 3PMSF.(3)
- unikalna rzeźba bieżnika w zarysie litery V z wielkimi klockami bieżnika i szerokimi rowkami dla maksymalnej trakcji na śniegu, w błocie, na trawie i na żwirze...
#1 pod względem trwałości wśród opon letnich, zimowych i całorocznych(4,5)
- Przebieg pokaźniejszy o co najmniej 35% od przeciętnego przebiegu opon letnich, zimowych albo całorocznych konkurencyjnych marek.(4)
- Oszczędność średnio czterech opon na 100 000 km.(5)
umocnione dla większej wytrzymałości
Specjalne tarcze broniące boki opony przed zniszczeniem
odporna na otarcia mieszanka gumowa oparta na progresywnej technice używanej w oponach ciężarowych
Mieszanka gumowa podnosząca przyczepność i zapewniająca trakcję na podłożu niezależnie od temperatury.
specyficzny wzór bieżnika w zarysie litery V z szerokimi rowkami zapewniającymi optymalne odprowadzanie wody i śniegu spod opony.
sztywny bieżnik z samoblokujacymi się lamelami 3D dla ulepszonego hamowania na suchej nawierzchni.
niepowtarzalna rzeźba bieżnika dla maksymalnej trakcji na miękkim podłożu (m.in. Śnieg, błoto, trawa, żwir) z następującymi elementami:
Rzeźbą w zarysie litery V z masywnymi klockami bieżnika dla stosownego przyspieszania i hamowania.
Lamelami o ostrych krawędziach na całej wysokości klocków bieżnika dla długotrwałego efektu pazura.
Szerokimi rowkami dla ulepszonego samooczyszczania się bieżnika
Wskaźnik zużycia bieżnika nowej generacji:
4 stopnie wskaźnika ułatwiające oszacowanie głębokości bieżnika (0% = bieżnik zużyty do dopuszczalnej przepisami głębokości – niezbędna podmiana opony).
Łatwe, skracające czas przestoju śledzenie zużycia opon.
(1) Testy hamowania na suchej nawierzchni przeprowadzony przez IDIADA na zlecenie Michelin w 2017 & 2018 r. Na oponach w wymiarze 235/65R16C 115/113 R zamontowanych w samochodzie Mercedes-Benz Sprinter. W porównaniu z głównymi konkurentkami, oponami letnimi, zimowymi i całorocznymi klasy premium (BRIDGESTONE Duravis 660, CONTINENTAL ContiVanContact™ 100, GOODYEAR Cargo Vector, CONTINENTAL VanContact™ 4Season, PIRELLI Carrier™ All Season, CONTINENTAL VanContact Winter, PIRELLI Carrier™ Winter). (2) Klasa A hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. Testy przeprowadzono w warunkach letnich i zimowych. (3) Oznaczenie zimowe 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu). (4) Testy trwałości przeprowadzony poprzez IDIADA na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. Na oponach w rozmiarze 235/65R16C 115/113 R zamontowanych w samochodzie Mercedes-Benz Sprinter. W porównaniu z głównymi konkurentkami, oponami letnimi, zimowymi i całorocznymi klasy premium (BRIDGESTONE Duravis 660, CONTINENTAL ContiVanContact™ 100, GOODYEAR Cargo Vector, CONTINENTAL VanContact™ 4Season, PIRELLI Carrier™ All Season, CONTINENTAL VanContact Winter, PIRELLI Carrier™ Winter). (Test trwałości w warunkach przeciętnego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km przy głębokości bieżnika 1,6 mm).Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km i szacowanej trwałości na poziomie 1,6 mm. (5) Wewnętrzne obliczenia Michelin oparte na wynikach testu trwałości przeprowadzonego poprzez DEKRA (2017 & 2018) r.
źródło: https://www.michelin.pl