Zaprojektowana z myślą o zapewnianiu kontroli choćby w niełatwych
warunkach drogowych. Proponuje ona najkorzystniejsze w swojej klasie cechy w
zakresie hamowania i pokonywania zakrętów.
ZOPTYMALIZOWANY WZÓR BIEŻNIKA
szerokie szczeliny w barku
bieżnika usprawniają przekierowywanie wody, a zoptymalizowane
rozmieszczenie wypustek w jego środkowej części zapewnia odprowadzanie
wody w środkowym punkcie styku. Połączenia pomiędzy klockami barku
powiększają wytrzymałość na odkształcenia, równoważąc nacisk na bark w trakcie
hamowania.
udoskonalonA OSNOWA
nieszablonowe wzmocnienie ze stali i
niesprężystego poliestru gwarantuje genialne prowadzenie i ogranicza opory
toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2.
NOWA technologia TWORZENIA MIESZANKI
Nowa technika
ułatwia rozprowadzanie krzemionki w wysokokrzemionkowej mieszance
Nano Pro-Tech™. Synergiczne połączenie lepszego bieżnika i
produktywniejszej mieszanki przekłada się na najwyższe przyleganie w punkcie
styku, rozszerzając przyczepność na mokrej nawierzchni.
*W
porównaniu z czterema konkurencyjnymi oponami z tego samego segmentu:
Michelin Primacy 3, Continental Premium Contact 5, Goodyear Efficient
Grip Performance, Pirelli Cinturato P7. Test przeprowadzony przez TÜV
SÜD na zlecenie Bridgestone na torze ATP Papenburg pomiędzy kwietniem a
lipcem 2017 r. Na oponach 205/55 R16 91V. Opony zakupione na rynku
europejskim przez TÜV SÜD. Samochód testowy: VW Golf 7. Raport nr
713112819
źródło: https://www.bridgestone.pl