• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 93
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop Sport Maxx RT atuty:
  • wyśmienicie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • idealna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy sporych szybkościach
  • budowa zapewniająca oszczędność paliwa

wspaniała przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje doskonałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy obszernych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z wielkimi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te dodatkowo umocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.mocne strony perfekcyjna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas intensywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać stosowny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z wielkiej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, nad wyraz przy wysokich szybkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo prawidłową przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony idealne hamowanie i przyspieszanie, genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie