od 604,20 PLN
oszczędzasz do 35%
Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy średniej i wytwornych
SP Sport 01 łączy w jednej nowatorskiej konstrukcji trzy najważniejsze parametry decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem idealną równowagę pomiędzy sportowym prowadzeniem, dużą opornością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
wspaniałe prowadzenie przy obszernych prędkościach Ciesz się płynną i stabilną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt nawet przy wysokich szybkościach, gwarantując dokładne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika zwiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa gwarantuje niezwykle dobrą przyczepność skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny kształt klocków bieżnika zezwala na prędkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która usuwa hałasy na najszczególniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co udoskonala komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.